QBab Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Som tittel sier, så trenger jeg et program for å lage en timeplan. Noe ala det man får på skoler. Helst ikke word. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er ikke en timeplan bare en tabell? Hva er det du er ute etter som du ikke får til i Word eller Excel? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Kule templates! Nei, godt poeng. Har bare dårlig erfaring med Word sitt tabellsystem. Excel var ikke dumt! Takk skal du ha kamerat! Endret 21. august 2009 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Aha! Perfect. Det var jo akkurat noe sånt jeg var ute etter. Er det gratis? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Pages er ein del av Apple iWork, som kun kjem for OS X, og er ikkje gratis, men du kan heilt sikkert gjere det same i Excel. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Jasså, takk skal du ha Torbjørn. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Pages er ein del av Apple iWork, som kun kjem for OS X, og er ikkje gratis, men du kan heilt sikkert gjere det same i Excel. Ja, på skjerm. Excel tar ikke med seg bakgrunnsbilde på utskrift dessverre. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Takker Harald, det var eg ikkje klar over. Testa i OpenOffice.org Calc, og der ser det ut som bakgrunnsbilete vert med på utskrift. Døme via PDFCreator: Endret 22. august 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Stilig. Da er det løsningen. OO er obligatorisk på minnepinnen, om ikke annet som det beste verktøyet å reparere ødelagte MS-office-filer med: http://portableapps.com/ Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå