Bytex Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tull må du gjerne kalle det, men det er en grunn til at IT-avdelinga på jobb har sagt opp kontrakt med HP (både laptops og stasjonære). Og vi har over 500 maskiner i bygget vårt + masse bærbare. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 hatt maskiner hos infocare og dette har som regel skjedd da: - de ringte oss PRIVAT og sa at garantien hadde gått ut fordi det bare var 1 år garanti og at vi måtte betale for reparasjonen ... ( i norge er det 2 år garanti og 5 års reklamasjons rett ) - de hadde ikke skrudd på tastaturet ordntlig etter reparasjon... også for MANEe andre bevis om at infocare er en gjeng med sauer søk på infocare på google eller let litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=78 Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hmm, da må jeg og alle jeg kjenner ha vært svært heldige. Samtidig som de byttet power gratis, festa de også fast skjermen bedre, rettet og sprekker og bytta tastatur. Det helt gratis uten at det var noe feil. Ellers har stort sett HPmaskinene mine vært gode. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 les mange av trådene her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...focare&st=0 så ja tror du er en av de som har vært jævlig heldig eller at de har skjerpet rutinene sine kraftig i det siste! (var det ikke hos infocare det var ansatte som stjal deler osv en gang tilbake i tia? ) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 ( i norge er det 2 år garanti og 5 års reklamasjons rett ) vi har frem års lovfestet reklamasjonsrett, men garanti er helt opp til produsent/butikk. Garanti er ikke pålagt. Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jaja, da får jeg vel glede meg med det. For det høres jo ganske ille ut det dere beskriver. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har hatt 5 HP maskiner, både bærbar og stasjonær. Hvorfor kjøper du flere HP maskiner dersom du bare har trøbbel med dem? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det som forundrer meg her i tråden, og som forundrer meg *enda* mer at det ikke er kommentert tidligere er følgende: Hvis TrådStarter er så usannsynlig vanvittig misfornøyd med HP, hvorfor har h*n hatt 5 -fem- stykker HP da? Forøvrig, hvis dere ønsker å kjøpe selve inkarnasjonen av ekte drit (av laptop), skal dere bare kjøpe dere Lenovo.. Lenke til kommentar
program Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ja, det er merkverdig. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Min HP laptop var på rep 4 ganger. 2xVifte 1xHovedkort 1xSkjermkort Etter endel klaging fikk jeg tilbake alle pengene fra Computercity Lenke til kommentar
SASv2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mine (2) HP bærbar er de beste jeg har hatt. HAr også hatt acer og lenovo. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Holder meg unna pvillion modellene, men HP Compaq modellene er stort sett bra. Har vært innom det meste i mid-range klassen der og aldri hatt store problemer, hverken med maskinene eller support. Men det har vel mye å si hvem som driver reperasjonen der man bor. Slik jeg forstår det er det HP support (i sverige?) som bestiller utbedring av feil hos din nærmeste reperatør. Ofte sender de deler slik du kan utbedre feilen selv, og returnere defekt del. Det skal sies att jeg har sett på endel pavillion maskiner, som en tjeneste til venner og kjente. Disse maskinene lider som regel av feil som går igjen. Har aldri hatt vansker med å få gjennom garanti/reklamasjonskrav. Det siste gjaldt en reklamasjon på en 3 år gammel dv6000. Den ble innsendt og kom i retur ca. 2 uker senere. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Etter mye om og men ordnet HP opp! Fikk reparert maskinen; nytt hovedkort, nytt grafikk-kort og ny prosessor m.m. Har ikke fått en regning på det så jeg regner med at "this one was on the house" Maskinen har fremdeles et oppstart-problem derimot, som ikke ble ordnet men i og med maskinen alltid enten er på, eller i dvalemodus velger jeg å se bort fra det. Bra HP! Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er på min 3 adapter btw. Merk at vis same ting øydelegg 3 gonger kan du heve kjøpet ved 3. gong og få heile kjøpesummen tilbake. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Maskinen har fremdeles et oppstart-problem derimot, som ikke ble ordnet men i og med maskinen alltid enten er på, eller i dvalemodus velger jeg å se bort fra det. Bra HP! Prøvd å formatere den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå