multisync Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg er i den uheldige stillingen at jeg har vært i en ulykke og har pådratt meg skader. Er det noe prosedyre på hvordan man går frem da? Har vært på sesjon og er tjenestedyktig. Hvor mye skal til for at jeg ikke er tjenestedyktig lengre? Vil de ha ny legesjekk etc.? Jeg har da pådratt meg brudd i ankel med fare for slitasjeskade senere + en brukket arm. Endret 21. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
H80 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du blir sjekket av lege ved innrykk. Ta det opp med legen da om du er bekymret for skader. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Er det noen måte å få noe bekreftelse før det forresten, hadde planer om å søke befalskole eller krigsskole. Pga. politisak rundt ulykken så skulle jeg gjerne ha visst på forhånd om jeg har mulighet for å komme inn eller ikke, da det kan ha innvirkning på erstatning osv. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hva sier legen din? Du må ha legeattest. Men på innkallingsslippen står det at dersom man har fått forandringer i helsen, så må man gi beskjed til vpv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Men på innkallingsslippen står det at dersom man har fått forandringer i helsen, så må man gi beskjed til vpv. Ok, den er grei å vite... Er litt tidlig å si hvordan det blir, nå etter 3 mnd, så halter jeg og kan ikke løpe ennå. Er dog et år til jeg eventuelt kommer inn. Legen sier bare at jeg kan hva jeg vil, hvis jeg vil nok. Samtidig så frarådet han tyngre arbeid da risikoen for slitasjeskade vil drastisk øke. Har på følelsen at jeg uansett ikke vil få noe av det jeg trenger før straffesaken går vidre dog. Når Men er heller det at jeg vil inn, men samtidig ikke risikere helse. Takk anyways, er nok opp til meg selv denne gangen er jeg redd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå