Papirstopp Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei, min Nokia 5310 hadde en badetur i sommer. Ferskvann. Og jeg tok ut batteri samt minnekort tørket mobilen i et par dager og satt i batteri osv. Mobilen funket strålende. Etter flere uker etter uhellet døde skjermen. Jeg har brukt den helt til nå nettop når skjermen bare ble svart i kantene og bare ble mørkere og mørkere. Så døde skjermen. Mobilen fungerer men skjermen er helt død. Skal jeg ta dette på forsikring eller prøve og gå tilbake til forhandler og si at den bare døde? Abonnementet (djuice control ) går ut i november/desember en gang. Lenke til kommentar
martita Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 du kan jo prøve å ga til forhandlern først? er du heldi får du den kanskje på garantien.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Apple har jo sensorer innebygd i iPhone som kan "avsløre" telefoner som har vært på badetur. Kan det være at andre produsenter har begynt med det samme? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 En forhandler sender bare tlf videre til verksted og der vil de finne ut om tlf er væskeskadet eller ikke. Jeg har sett at noen Nokia og Samsung batterier har en indikator som blir rød om den har vært i kontakt med vann. TLF kan fremdeles være væskeskadet selv om denne indikatoren ikke er slått ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå