9co Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hola! Grunnet mine manglende kunnskaper innen hw så søker jeg proffenes hjelp. Jeg trenger en ny pc! Den skal som sagt brukes til redigering, spill og poke, my hd plass er et must. Trenger også en skjerm, 24"-> . Kan nok strekke meg til 15k hvis det trengs, ser helst at den er temmelig stillegående. Gracias! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Redigering av bilder eller video? Rimelig avgjørende. Søker du etter andre tråder her så finner du garantert en PC i din prisklasse. Personlig ville jeg ha gått for Intel i7-prosessor, Nvidia GF295 og SSD-disker, men ikke sikkert du trenger det. Du får uansett en VELDIG god PC til 10-12 tusen. Lenke til kommentar
9co Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Ja det er selvfølgelig avgjørende, min feil. Video Ja jeg regner med det er det, men jeg tenker komponenter per dags dato, ser tipset ditt, takk for det Tar gjerne imot fler innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå