Kaptein... Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har en 3.2 GB stor mdf avbildning av en DVD jeg trenger å få konvertert til ISO for å mounte den. Problemet er at programet mdf2iso ikke ser ut å fingere ettersom jeg bare får meldingen: marius@marius-desktop:/media/disk$ mdf2iso ccd-set6.mdf mdf2iso v0.3.1 by Salvatore Santagati Licensed under GPL v2 or later Unknown format for ccd-set6.mdf. Noen ider? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hadde du hatt tilgang til en Win/Mac-maskin kunne AnyToISO vært et alternativ .. edit: Hva med å mounte MDF-filen direkte? Endret 21. august 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 daemon tools kan nok mounte den, eller så vet jeg powerISO kan mounte den. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 sudo apt-get install iat iat ./fil.mdf ./nyfil.iso Like iat selv Lenke til kommentar
lolomgwtfbbq Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 skal gå fint å bare mounte .mdf-fila, eventuelt "mv *.mfd *.iso" først, så mounte som vanlig .iso. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 har prøvd AcetoneISO, får bare opp: Error, could not mount image. Solution: a) did you activate fuse? go here and read part c http://www.acetoneiso.netsons.org/viewpage.php?page_id=4 b) maybe the image is a multisector image. Try converting it under Convert tab of the main gui. Har aktivert fuse... "/ med iat får jeg opp: marius@marius-desktop:/media/disk$ iat ccd-set6.mdf ccd-set6.iso Iso9660 Analyzer Tool v0.1.3 by Salvatore Santagati Licensed under GPL v2 or later Image is broken This image is not CD IMAGE Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vel, da hvet vi i det minste en del av problemet. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Prøv å bare rename den til .iso. Det fungerte for meg (og ikke spør hvorfor) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vell, 2 programmer sier at image'et er ødelagt. Det burde si noe. Men prøv å bare mounte det som et iso, tviler litt på at det fungerer. Og ka svarte har det å si om det heter .mdf eller .iso??? Filendelse har nada å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå