sch0n Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Men det er jo fantastisk -> Signed up (I'm a student acutally, so no lies here) and payed the bill. Spent no! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Men det er jo fantastisk -> Signed up (I'm a student acutally, so no lies here) and payed the bill. Spent no! Er vi ikke alle studenter da Uansett gjør det ikke saken noe mer "lovlig" om du faktisk er en student, for MSDNAA tilgangen gjelder for Amerika. Men Norge står på listen, og betaler du $99 så kan du si at du har gjort ALT helt lovlig. Men hvorfor betale $99 når du kan betale $19? Det er jo fortsatt et lite smutthull som kan kalles lovlig. ACM bryr seg tydeligvis ikke, og de har nok fått en god del nye medlemmer den siste tiden. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 darn, jaja, det verste som kan skje er jeg har brukt typ 150 kr uforsfarlig. Tror ikke det skal påvirke samvittigheten i altfor stor grad. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har ikke fått noen epost fra msdaa programmet enda, men regner med at det er pga at det er helg. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Virker som de sender ut i bølger.. Så kommer vel Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Virker som de sender ut i bølger.. Så kommer vel Ja, mandager og fredager har jeg selv sett. Men det kan jo være tilfeldig. Nå har de noen problemer med sidene akkurat nå også, men de er nok midlertidige. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hmm, nå har jeg hatt samme skjermbilde siden fredag da jeg oppdaget dette. Jeg har skrevet inn navnet mitt med ø i fornavnet, men jeg har jo også huket av for opt in for en stund siden, kan jeg være fucked da? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nei, din konto er ikke laget enda. Da ville det stått dette der: Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 som sagt så har jeg samme skjermbildet også siden fredag og ikke fått epost om at det er laget konto der enda. så er nok pga av helga. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Virker som de sender ut i bølger.. Så kommer vel Ja, mandager og fredager har jeg selv sett. Men det kan jo være tilfeldig. Nå har de noen problemer med sidene akkurat nå også, men de er nok midlertidige. Fremdeles problemer med sidene, håper ikke dette er blitt så populært att det nå har blitt "stengt"? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ta det med ro, det er helg, så når ting går feil tar det sikkert litt lengre tid for å fikse det. Men at det har blitt populært, ja det har det, er nok en god del som har registrert seg på ACM den siste tiden. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da er MSDNAA sidene oppe å kjører igjen. Lenke til kommentar
Kimazinho26 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da har jeg bestilt et sånn ACM konto og betalt... Må jeg bare vente på kontoopplysninger nå da? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da har jeg bestilt et sånn ACM konto og betalt... Må jeg bare vente på kontoopplysninger nå da? Er ikke mye annet du kan gjøre....er du heldig så har du MSDNAA kontoen din i morgen. Om betalingen din ikke har blitt godkjent enda vil du ikke få tilgang til å "opte in". Når du har "opta inn" så tar det alt fra noen timer til dager før du får tilgang på selve MSDNAA kontoen din. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg laget en egen tråd for bestilling av Windows 7 for 120 kroner via ACM siden det ikke handler om forhåndsbestilling, men faktisk så kjøper du fullversjonen nå, og kan laste den ned nå ca 1.5 måneder før den kommer i butikken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149956 Så kan heller denne tråden handle om forhåndsbestilling via f.eks Amazonco.uk, eller Microsoft.co.uk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bare si at det fungerte fint å skrive til ACM, så rettet de opp mailadressen med ÆØÅ i. Tror jeg kunne valgt sovehest@ACM om jeg hadde spurt også.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bare si at det fungerte fint å skrive til ACM, så rettet de opp mailadressen med ÆØÅ i. Tror jeg kunne valgt sovehest@ACM om jeg hadde spurt også.. Min er [email protected] Jeg fikk opp et valg hvor jeg kunne velge mellom nicket mitt og navnet Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) ser nå at prisene på amazon.co.uk er gått opp fra 159 til 229£ includert VAT som trekkes fra i kassa. Så prisene har jo nesten dobla seg siden jeg preordret forrige uke. Edit, dette gjelder ultimate versjonen. Endret 9. september 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) hmm dobbelt post Endret 9. september 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå