Gå til innhold

Forhåndsbestille Windows 7, hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er jo fantastisk -> Signed up (I'm a student acutally, so no lies here) and payed the bill.

 

Spent no!

 

Er vi ikke alle studenter da :whistle:

Uansett gjør det ikke saken noe mer "lovlig" om du faktisk er en student, for MSDNAA tilgangen gjelder for Amerika. Men Norge står på listen, og betaler du $99 så kan du si at du har gjort ALT helt lovlig.

Men hvorfor betale $99 når du kan betale $19? Det er jo fortsatt et lite smutthull som kan kalles lovlig. ACM bryr seg tydeligvis ikke, og de har nok fått en god del nye medlemmer den siste tiden.

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt et sånn ACM konto og betalt... Må jeg bare vente på kontoopplysninger nå da?

 

Er ikke mye annet du kan gjøre....er du heldig så har du MSDNAA kontoen din i morgen.

 

Om betalingen din ikke har blitt godkjent enda vil du ikke få tilgang til å "opte in".

 

Når du har "opta inn" så tar det alt fra noen timer til dager før du får tilgang på selve MSDNAA kontoen din.

Lenke til kommentar

Jeg laget en egen tråd for bestilling av Windows 7 for 120 kroner via ACM siden det ikke handler om forhåndsbestilling, men faktisk så kjøper du fullversjonen nå, og kan laste den ned nå ca 1.5 måneder før den kommer i butikken.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1149956

 

Så kan heller denne tråden handle om forhåndsbestilling via f.eks Amazonco.uk, eller Microsoft.co.uk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...