Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ok Da er betalingen registrert og venter på den siste mailen msdnaa Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Edit: Det tok 19 timer fra jeg registrerte meg til jeg fikk tilgang til MSDNAA... Endret 2. september 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vært å vente på software til mange, MANGE tusen.. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 bestilte retailpakken nå fra amazon.uk.co. Items Ordered Price 1 of: Microsoft Windows 7 Ultimate (PC) [DVD-ROM] Condition: New Sold by: Amazon EU S.a.r.L. £139.00 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Så bruker ca 1400 kroner på W7, når du kan bruke $19 for å få 4 lisenser helt lovlig? Og nå som du kan få norsk språkpakke til de 4 pro lisensene dine, så er det jo enda bedre. Men...har du penger så betyr jo ikke 1400 kroner noe.... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 MysticoN: Du blir ikke belastet før pakken sendes, jeg bestilte for mange dager siden, og ingen penger er trekt fra kortet. vel.. litt for seint det no da, siden prisene har fordoblet seg :s Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) hva skreiv dere under "Student Profile" og "Select Priority Code" Endret 2. september 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hva skreiv dere under "Student Profile" og "Select Priority Code" Select Priority Code sier den selv hva du bør velge om du ikke vet hva du skal velge...les teksten rundt der du skal velge. Student Profile på ACM? Jeg svarte ja tror jeg.... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er ikke student så det opplegget fra acm msdaa gjelder veli kke meg? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er ikke student så det opplegget fra acm msdaa gjelder veli kke meg? Kan vel med sikkerhet si at de fleste som melder seg på ACM ikke er studenter. Ikke noe problem ser du Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er vi ikke alle livets studenter da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Når på dagen fikk du din mail myhken? har ikke fått noe enda :S Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 13.45 dagen etter jeg registrerte meg. Men, ser at de bruker lengre tid nå. Registrerte en ny bruker nå (for broren min) men betalte med mitt kort. Og det har nå tatt over 28 timer uten at det har skjedd noe. Ser at over 100.000 har lest den originale tråden i USA, og det finnes en rekke andre tråder om det samme, så det kan være stor pågang. Og uansett sier de jo at det tar ett sted mellom 24-48 timer. Og du snakker om mailen fra MSDNAA? For betalingen har gått gjennom? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja.. Betalingen har gått igjennom.. Venter på mailen fra MSDNAA ja Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja.. Betalingen har gått igjennom.. Venter på mailen fra MSDNAA ja Husk å sjekke spam filter osv også, mange som har hatt problemer med det. Leser at noen har ventet en uke også, men det er ikke mange av dem. Følg tråden her: http://www.redflagdeals.com/forums/showthr...530&page=82 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har hotmail og der er det ikke mye til spamfilter.. satser på at jeg får den iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 hmm.. Begynner å få litt noia :S Kjipern hvis dem trekker tilbudet eller Win7.. Hadde jo vært litt typisk :S Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 hmm.. Begynner å få litt noia :S Kjipern hvis dem trekker tilbudet eller Win7.. Hadde jo vært litt typisk :S Du får vente litt til...og så er det jo ikke så mye du får gjort fra eller til da. I verste fall har du tapt 120 kroner. Men jeg har fortsatt trua på dette her. Tror nok det har med pågangen å gjøre... Det var jo sånn når Vista kom også, da vi fant ut at man kunne kjøpe Vista billig i USA. Den muligheten sperret de etter hvert. Men si fra så fort du har fått den da, og jeg skal si fra når jeg får kommet meg inn på brukeren til broderen. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå gikk betalingen gjennom og jeg "opta in" nå klokken 21.49 (3.september) sier fra når jeg får mailen fra MSDNAA. Om jeg får den før deg...så er det på tide å bli bekymret Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 :S Har enda ikke gått 24 timer, så har noen timer igjen, men får ikke jeg så tviler jeg på at du får, men skjer det, da banker jeg hodet i bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå