myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tok under 24 timer for å få alt jeg trengte.... Har nå installert Windows 7 Pro på den første pcen (virtuell pc): Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er dette den versonen som blir solgt i butikken? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er dette den versonen som blir solgt i butikken? Ja, det er fullversjonen og den endelige versjonen. Så når den kommer i butikken i oktober vil du se at den har samme build nummer. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ser at det er proffesional.. Er Mediasenter og andre sånne morrofunksjoner tatt bort, slik som det var i Vista..? og selvfølgelig kan man få norsk tastatur? Endret 2. september 2009 av Crimar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 MediaCenter er ikke tatt bort på Windows 7 Pro utgaven. http://content.windows.microsoft.com/en-US...ompare-editions Kun Bitlocker og 35 språk som skiller Pro og Ultimate versjonen. Jeg holder på å sjekke en mulighet til å bytte språk på Pro utgaven nå, skal poste resultatet. Selvsagt norsk tastatur etc ja. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Går ikke ann å bytte språk.. Ikke enda, men kanskje det kommer en språkpakke som det er på Vista nå.. Gleder meg til å erstatte denne nedsyra bloatware vista jeg har nå Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg fikk akkurat til å bytte språk på Pro utgaven min. Men du må ha lastet ned språkpakken selv først (fra f.eks MSDNAA) Så kan du følge oppskriften under: Run CMD as administrator and type:DISM /Online /Add-Package /PackagePath: (example: c:\langpack\sv-se) This can take quite a while Then type bcdedit /set {current} locale sv-se (or whatever language) then bcdboot %WinDir% /l sv-se Then in regedit HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlMUIUILanguages delete en-us Restart and we have win 7 pro rtm in polish (swedish in this example) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nice Ligger Xp og andre software på det stedet du kan laste ned Win7? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nice Ligger Xp og andre software på det stedet du kan laste ned Win7? Ja XP Pro ligger der i noen utgaver, Windows 2003 Server (alle versjoner), Windows 2008 server (R2 32/64bit), Vista Business og Entreprise ligger der. Og en masse annet, så nok å kose seg med. Har nå lastet ned 26 GB i dag. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Herlig Dette burde jo fortelles til alle Skal bli deilig og ha skikkelig Windows versjoner.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Herlig Dette burde jo fortelles til alle Skal bli deilig og ha skikkelig Windows versjoner.. Laget en egen tråd om temaet nå (hvordan bytte språk) Og laget ett blogg innlegg om det http://samfunn.myhken.com/?p=447 Så da spres det nok...og jeg får Microsoft på nakken tenker jeg Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gjør jo ingenting ulovlig? Man kjøper jo det på en måte men bra initativ Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Nå har prisene i Norge kommet, i alle fall på MPX.no: Så Amazon lønner seg fortsatt, om prisene holder seg så lave som de har gjort. Men ACM medtoden er jo MYE billigere. Endret 2. september 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hvor mange datamaskiner jeg kan få W7 til? er det en lisens per account? ca 2000% billigere Endret 2. september 2009 av Crimar Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor mange datamaskiner jeg kan få W7 til? er det en lisens per account? ca 2000% billigere 4 pcer kan du få lisens til fra ACM for $19. (2 engelske, 2 franske) men du kan bruke lisensene for 64bit på 32bit og visa versa og lisensene fra de franske utgavene på de engelske. Derfor fire lisenser. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og på den franske kan man skifte til Norsk der og? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og på den franske kan man skifte til Norsk der og? Ja for du laster aldri ned den franske, du bare får lisenskoden til den. Så installerer du den engelske (32 eller 64bit) og bruker koden til den franske. Funket fint som det, jeg gjorde det på den første installasjonen der jeg også har byttet til norsk. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det står ikke Win7 på den listen over software man kan få.. Gjorde det hos deg? eller kommer det med uansett.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det står ikke Win7 på den listen over software man kan få.. Gjorde det hos deg? eller kommer det med uansett.. Det kommer når du først har fått MSDNAA kontoen din. Da får du en laaang liste med ting du kan laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå