Wooho Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Har akkurat prøvd linken til skol, så nå får en se om det funker, hvis det ikke skulle funke så har en jo bare tapt 120kr, det skal jeg alltid klare å svelge. Eg og er spent, på denne. Har en laptop som eg også skulle hatt Win 7 på greit å få den billig da. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hos amazon får jeg opp at det ikke er mulig å sende til adressen min. hva har jeg gjort feil? Kanskje fordi du har prøvd å bestille fra amazon.com? De sender ikke SW til Norge .... Ja det er amazon.co.uk du må bestille fra, de sender til Norge. Lenke til kommentar
K011 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) hos amazon får jeg opp at det ikke er mulig å sende til adressen min. hva har jeg gjort feil? Kanskje fordi du har prøvd å bestille fra amazon.com? De sender ikke SW til Norge .... Ja det er amazon.co.uk du må bestille fra, de sender til Norge. myhken2 @ ah, da så hehe. Takker! nebrewfoz @ du kunne bare sagt det med en gang da:) €: Microsoft Windows 7 Home Premium (PC) (2009) (Windows 7) Microsoft Windows 7 Home Premium, Upgrade Edition (PC DVD) (2009) (Windows Vista) Hvilken av disse velger dere? Jeg har en hp laptop, med en egen partisjon for vista recovery. Hvis jeg velger den øverste, er det da mulig å remove den partisjonen? Kommer aldri til å ha vista mer, og vil egentlig ikke ha noe med det å gjøre. Den øverste er jo billigst og, merkelig nok =) Endret 31. august 2009 av Kris00011 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, det er mulig. Ingen problem det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Og du kan velge oppgradering på begge versjonene, forskjellen er vel at med upgrade versjonen kan du KUN velge oppgradering. Grunnen til at fullversjonen er billigst er vel fordi det er en spesiell kampanje på den akkurat nå. Når den er ferdig ( i morgen tror jeg) så blir nok upgrade versjonen billigst. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hos amazon får jeg opp at det ikke er mulig å sende til adressen min. hva har jeg gjort feil? Kanskje fordi du har prøvd å bestille fra amazon.com? De sender ikke SW til Norge .... Ja det er amazon.co.uk du må bestille fra, de sender til Norge. myhken2 @ ah, da så hehe. Takker! nebrewfoz @ du kunne bare sagt det med en gang da:) Jeg gjorde det. Du hoppet vel ikke over post #2? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har akkurat prøvd linken til skol, så nå får en se om det funker, hvis det ikke skulle funke så har en jo bare tapt 120kr, det skal jeg alltid klare å svelge. så.. enda ikke noe respons fra den linken? kan hende det har noe å gjøre med at det er helg, men ser ikke bra ut for "linken" dette. Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vel fikk svar fra ACM at kontoen min var godkjent, så nå venter jeg bare på svar fra MSDN om login konto, dette kunne ta opptil 24 timer. Gir beskjed her når jeg har fått svar Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Og der var det tilgangen til MSDNAA iorden, 19$ for 2stk engelske og 2stk franske windows 7 pro lisesener var ikke dårlig, pluss en hel haug med andre godsaker Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 hmm er dette vantett for evntuelle svartlister senere da? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Og da kan jeg også bekrefte at MSDNAA gjennom ACM fungerte som smør, ca et døgn fra registrering på ACM til MSDNAA medlemskapet var i orden, ingenting annet å gjøre enn å avbestille forhåndsbestillinga mi på Amazon da Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Da ble jeg student også. Tenker å fortsatt la bestillingen min på Ultimate versjonen via Amazon ligge, men jeg har jo mange pcer, og greit med et par lisenser til de også. Pro versjonen er jo på engelsk, men jeg satser på å gjøre som da Vista kom, "låne" en plate fra en som kjøper norsk Windows 7, og så bruke mine lisenskoder til engelsk utgave på den norske platen. Funket fint på Vista og funker nok på Windows 7 også. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Nå har Amazon økt prisene på Windows 7 ganske betraktelig, så nå er ikke Amazon veldig billig mer. De nye prisene er som følger: Home Premium: £109.56 = ca 1.080 kroner Professional: £153.03 = ca 1.500 kroner Ultimate: £169.56 = ca 1670 kroner. De gamle prisene var: Home Premium: £55.64 = ca 548 kroner Professional: £128.70 = ca 1267 kroner Ultimate: £139.00 = ca 1370 kroner. Frakt kommer jo i tillegg, samt moms og forenklet tollgebyr om pakken blir stoppet. Tror MSDNAA via ACM skolen er den billigste måten nå. Endret 1. september 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vel du får som sagt 4stk lisenser hos ACM, 2 engelske og 2 franske. For å forandre språk i pro versjonen kan du gjøre dette visstnok http://www.winmatrix.com/forums/index.php?...7-professional/ Ligger language packs på MSDNAA, tenkte jeg skulle prøve det en dag jeg får tid Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nå har Amazon økt prisene på Windows 7 ganske betraktelig, så nå er ikke Amazon veldig billig mer. De nye prisene er som følger: Home Premium: £109.56 = ca 1.080 kroner Professional: £153.03 = ca 1.500 kroner Ultimate: £169.56 = ca 1670 kroner. De gamle prisene var: Home Premium: £55.64 = ca 548 kroner Professional: £128.70 = ca 1267 kroner Ultimate: £139.00 = ca 1370 kroner. Frakt kommer jo i tillegg, samt moms og forenklet tollgebyr om pakken blir stoppet. Tror MSDNAA via ACM skolen er den billigste måten nå. pokker... Viste at dette kom til å skje før jeg fikk lønning. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De nye prisene er som følger:Home Premium: £109.56 = ca 1.080 kroner Professional: £153.03 = ca 1.500 kroner Ultimate: £169.56 = ca 1670 kroner. Jeg synes også at jeg skimtet lignende priser hos Amazon.co.uk i går, men i dag finner jeg: Home Premium: £64.98 Professional: £148.00 Ultimate: £169.85 I tillegg nevnes nå også Windows 7 Familiy Pack, men ennå ingen prisinfo for den. Og: Home Premium Upgrade: £76.99 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Merkelig, ja nå er prisene tilbake til slik de var frem til i går kveld/natt. Men tror nok ikke de blir værende slik. Om du ser på Microsoft sine sider, så har de også økt prisen nå: http://emea.microsoftstore.com/UK/Microsof...dows/Windows-7/ MysticoN: Du blir ikke belastet før pakken sendes, jeg bestilte for mange dager siden, og ingen penger er trekt fra kortet. betrayer: Jepp, funker fint som bare det. På under 24 timer fikk jeg lastet ned Windows 7 pro, samt Windows 2003 server, Windows 2008 server etc. Bytte ut noen av mine litt mer "tvilsomme" .iso filer fra gamle dager. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Da gjenstår det bare å gratulere med student plass og lykke til med studiene!. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Da gjenstår det bare å gratulere med student plass og lykke til med studiene!. Jo takk, skal studere operativsystemer fremover. Lastet ned 22 GB med diverse programmer i dag, så har litt å pusle med fremover. Skal nok se at jeg blir en riktig så flink student Endret 2. september 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 har nettopp registret meg og betalt de 19 dollarene.. Håper dette funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå