Wooho Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Glad jeg får gratis tilgang til W7 uten dette stresset. Finnes jo en haug med folk jo som får det lovlig gratis på en elller annen måte, om det er enten via jobb/skole osv. Er ikke stress, bare diskusjon om man må betale toll for pakker sendt som gave fra amazon:) Endret 27. august 2009 av Wooho Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) svar fra Amazon: Please note that when an order is marked to be sent as a gift, our gift packages are sent with a packing slip which only includes all of the titles in the order. We include this information so that the recipient can verify that all of the items are properly included. However, we always pack this invoice in an envelope stating clearly that the recipient should not open this envelope until after unwrapping their package. We believe that this system should work well with any gift orders, and hope our packing methods won't spoil any surprises. There's no need to worry about the recipient finding out how much you have spent on them - the price of the item you have bought is not disclosed on the invoice. If you should need a copy of an invoice at any other time, please let us know and we'll be happy to send or fax you a copy of the invoice. To contact us, please visit our Help Desk at the following URL and click on the "E-mail Us" link: Prisen er med andre ord ikke nevnt i pakken engang, da skal tollen få et solid problem. Endret 27. august 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Takker for infoen:D Case closed;) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Var jo veldig hyggelig nytt, og da ble det jo plutselig veldig billig å bestille fra Amazon. Glad jeg kansellerte hos MS da. Ca 1450 for full versjon av Ultimate er ikke en upris. Da Vista kom betalte jeg vel $238 for oppgraderingsversjonen av Ultimate + at jeg da fikk to billige Home Premium utgaver. ($50 for to). Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) hmm.. ikke dårlig dette, 640 kr for Win 7 home prem + frakt og kanskje moms. Skal bestillest så snart jeg får lønning. edit: Er kreditkort eneste betalings mulighet eller kan jeg velge COD? litt redd for at tilbudet ikke skal vare så alt for lenge er noe nesten for godt til å være sant når det koster like mye/lite som enkelte spill. Endret 27. august 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
skol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, for $20 så kan en registrere seg som student hos ACM og laste ned en drøss med MS programvare gjennom MSDNAA Se foruminnlegg: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1446708 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hmm.. er Windows 7 en del av den "drøssen" ? Stiller meg litt skeptisk, virker liksomt at det er litt for godt til å være sant. Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Prisen er med andre ord ikke nevnt i pakken engang, da skal tollen få et solid problem. Vel tollen kan kreve at du skal dokumentere varens verdi så er heller du må slite med dette Som sagt så har både jeg prøvd dette og god del andre prøvd dette når det har kommet til litt større ordre hos amazon, og det har ikke funket. Men er vel verdt et forsøk, det eneste en risikere er å vente et par dager ekstra når en må sende inn dokumentasjon for kjøpet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja da har dere truffet på skikkelige regel ryttere. Har bestilt en del fra Cananda feks, noen ganger har de åpnet pakka som som regel har vært 3 ds spill i slengen, men de maser ikke om pris på dette bare sender det videre (som forøvrig også er uten pris) Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vel kan jo hende at det har blitt bedre i det siste, er jo et par år siden jeg prøvde dette sist, hmm kanskje bestille med giftwrap jeg også da Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vel kan jo hende at det har blitt bedre i det siste, er jo et par år siden jeg prøvde dette sist, hmm kanskje bestille med giftwrap jeg også da Var ikke noe problem å gå inn å endre dette etter jeg hadde bestilt. Var bare å legge til gift wrap, og vips så var det i orden. Har vel med at betalingen ikke blir belastet før pakken sendes tenker jeg. Lenke til kommentar
skol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hmm.. er Windows 7 en del av den "drøssen" ? Stiller meg litt skeptisk, virker liksomt at det er litt for godt til å være sant. Vel du kan bare være skeptisk, men for min egen del tok det ca et døgn fra jeg registrerte meg til jeg fikk en epost ifra MSDNAA med brukernavn og passord. Så nå kan jeg laste ned Windows 7 gratis. Det er en meget bra handel for kun $19 spør du meg, men det er nå bare meg da. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 joda, men ser no ut som at det er kun du i denne posten som har valgt dette alternativet. Hvorfor er det tilfelle vist det er så bra som du sier? Lenke til kommentar
skol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tja, det kan hende at det har med at første post i denne tråden ble skrevet 21.08 og linken som jeg hadde i mitt første innlegg til hardforum ble skrevet 26.08 og mitt innlegg på dette forumet ble skrevet idag tidlig, 28.08 Lenke til kommentar
K011 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hos amazon får jeg opp at det ikke er mulig å sende til adressen min. hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, for $20 så kan en registrere seg som student hos ACM og laste ned en drøss med MS programvare gjennom MSDNAA Se foruminnlegg: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1446708 Noen her som har gjort det der? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 lurer på det samme selv. Vet skol har gjordt dette men venter på at noen andre også kan bekrefte at dette funker. Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har akkurat prøvd linken til skol, så nå får en se om det funker, hvis det ikke skulle funke så har en jo bare tapt 120kr, det skal jeg alltid klare å svelge. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 hold oss oppdatert da:) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hos amazon får jeg opp at det ikke er mulig å sende til adressen min. hva har jeg gjort feil? Kanskje fordi du har prøvd å bestille fra amazon.com? De sender ikke SW til Norge .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå