Gå til innhold

Forhåndsbestille Windows 7, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har jo gjort dette for lenge siden, men da var det bare 4 lisenser.. Kommet flere?

ja, fire nye. Kinesisk og spansk.

Ser ut som de begynner å bli tomme for enkelte lisenser nå. Helt tomme for Windows 2008 server f.eks.

Har nok vært en GOD DEL tusen som har fått tilgang i dag....men ser ut som de har nok Windows 7 lisenser fortsatt.

Lenke til kommentar
Heisann

Da er W7 bestilt hos Amazon.co.uk til 64£, inkl frakt og giftwrap.

Ps pris 15/09-09 er 72£ inkl frakt og giftwrap

Ja gratulerer. Ca dobbelt så mye som jeg har betalt for 32 lisenser....men pytt pytt. du får jo en fin eske da...og slipper å brenne ut en fil på en DVD plate :p

Lenke til kommentar
Men metoden er dog noe "fishy", blir altid litt irtiert når noen disser noen for å kjøpe programmvare etc. Husk at de som kjøper faktisk bidrar til at produsent kan fortsette og ha support på produktet samt produsere nye. Du skulle takket ham.

Men jeg har jo betalt jeg å da.....120 kroner for 8 lisenser. :thumbup:

Lenke til kommentar
joda, derfor jeg lot det gå med fishy. Fleste er ikke registrete stundenter som har krav på nøkkel\tillgang(som har bestilt her), de har derfor trolig fått advarsel og krever nå student bevis om jeg ikke har lest tråden feil.

Ingen har fått noen advarsel, de som registrerte seg før 8 september måtte bare skrive navnet på en studentveileder og sitt "student" nummer.

Fikk ingen betydning.

Jeg har faktisk sendt dem en mail og innrømt at jeg har jugd, at jeg ikke er student, og fikk bare til svar at de takket for ærligheten men at jeg fikk fortsatt lov til å være medlem hos dem....så helt nøye er de ikke, enda. Men dette varer nok ikke evig.

Lenke til kommentar
Heisann

Da er W7 bestilt hos Amazon.co.uk til 64£, inkl frakt og giftwrap.

Ps pris 15/09-09 er 72£ inkl frakt og giftwrap

Ja gratulerer. Ca dobbelt så mye som jeg har betalt for 32 lisenser....men pytt pytt. du får jo en fin eske da...og slipper å brenne ut en fil på en DVD plate :p

JAJA, jeg har iallefall moralen og etikken på topp, når det gjelder måten å skaffe seg W7 på.....

Lenke til kommentar
Men metoden er dog noe "fishy", blir altid litt irtiert når noen disser noen for å kjøpe programmvare etc. Husk at de som kjøper faktisk bidrar til at produsent kan fortsette og ha support på produktet samt produsere nye. Du skulle takket ham.

Enig.

føler myhken2 skryter vel mye av både tråden hannes og "Windows 7 for 120kr" generelt. :X La de som vil kjøpe OSet for orginalsum gjøre det uten at de må bli dissa for det. :)

Lenke til kommentar

Det skal du ha for....jeg kjøpte fire Vista lisenser da Vista kom ut så har ikke så dårlig samvittighet.

Har også kjøpt to XP pro lisenser via Microsoft sin anti pirat side, etter som jeg kjørte ulovlige lisenser.

Har også betalt for x antall windows versjoner via pc kjøp.

Så har ikke dårlig samvittighet for at MS ikke får MASSE penger av meg i år.

Edit:

Skal strekke meg så langt å beklage at jeg disset den som hadde kjøpt Windows 7 på en lovlig måte...dog han prøver jo også å jukse vet å bruke gift wrap for å prøve å slippe unna moms. Så helt moralsk riktig er jo ikke den metoden heller.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket så har linux ikke bare en veldig god support, det er gratis å blir bare mer å mer populært med tiden. Å ingen nekter på at vi bør støtte det andre heller om vi liker det, men prisene er endog dryge for noe som varer kanskje 3år. For de som vil ha professional så blir dette i praksis 1000kr hvert år. Hadde ikke sagt noe på opptil 1500 (kanskje litt mer å) men det er fortsatt dobbelt så mye man må ut med å det er litt drygt.

Ellers, Myhken, syns likevel at de virker greie nok når de lot deg være selv etter at du sa ifra. Kanskje de litt uoffisielt er enig? ;)

Endret av malcite
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket så har linux ikke bare en veldig god support, det er gratis å blir bare mer å mer populært med tiden. Å ingen nekter på at vi bør støtte det andre heller om vi liker det, men prisene er endog dryge for noe som varer kanskje 3år. For de som vil ha professional så blir dette i praksis 1000kr hvert år. Hadde ikke sagt noe på opptil 1500 (kanskje litt mer å) men det er fortsatt dobbelt så mye man må ut med å det er litt drygt.

Dette blir veldig off topic: Men glem den Linux vs Windows diskusjonen. De som ønsker å kjøre Windows går ikke over på linux uansett om det er gratis eller ikke.

Det er to helt forskjellige verdener.

Med Windows 7 kommer nok Linux til å tape enda mer markedsandeler, for dette er et veldig bra operativsystem.

Lenke til kommentar
Javel, er det bare hos meg det ikke er mulighet å laste ned Win 7 lenger? Får ikke opp muligheten til dette på min MSDN konto:S

Jepp, etter stor pågang av nedlastinger fra "ikke-studenter" har de nå fjernet Windows 7 som et tilbud.

Er liten sjans for at dette kommer tilbake. Kanskje når Windows 7 er ute i salg, det vil tiden vise. :F synd du ikke rakk det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...