Gå til innhold

Forhåndsbestille Windows 7, hvor?

Anbefalte innlegg

ser nå at prisene på amazon.co.uk er gått opp fra 159 til 229£ includert VAT som trekkes fra i kassa. Så prisene har jo nesten dobla seg siden jeg preordret forrige uke.

Edit, dette gjelder ultimate versjonen.

Jepp det har blitt veldig dyrt på Amazon nå. Jeg har heldigvis fått W7 lisenser i bøtter og spann, så jeg har avbestilt min Amazon pakke...

Men om 120 kroner tilbudet har stoppet helt opp, er det jo synd for de som må bestille nå da fra amazon, men jeg tror nok at veldig mange av dem som er villig til å betale 120 kroner for W7 ikke er villig til å betale ca 2.000 for W7 med moms og tollgebyr. (som var prisen før den gikk opp)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og må krysse fingrene, eller bruke en time på google før man tør og installere ny oppdatering til Windows :p

6 Win7Pro lisenser til 120 kr, 20kr/lisens det :D

Er jo bare å se etter en Genuine ett eller annet oppdatering da...så kan man bare skjule den, så er man i havn for en stund.

Tviler uansett på at de kommer til å svarteliste de lisensene de har gitt ut, eller kommer til å gi ut, men heller gjøre det vanskeligere å få tilgang fremover.

Lenke til kommentar
Og må krysse fingrene, eller bruke en time på google før man tør og installere ny oppdatering til Windows :p

6 Win7Pro lisenser til 120 kr, 20kr/lisens det :D

Er jo bare å se etter en Genuine ett eller annet oppdatering da...så kan man bare skjule den, så er man i havn for en stund.

Tviler uansett på at de kommer til å svarteliste de lisensene de har gitt ut, eller kommer til å gi ut, men heller gjøre det vanskeligere å få tilgang fremover.

Nå svarte jeg til han som mente at en TPB versjon var bedre enn MSDN AA fordi den er billigere...

Lenke til kommentar
Da må du ha gjort noe galt, fordi jeg bestilte og betalte for én uke siden, den 4. september, og fikk det på mandagen den 7. september, og det uten student id eller noe sånt...

Stemmer, du kan ikke ha bestilt for to uker siden, for da ville du enten fått MSDNAA tilgang fredagen (da fikk jeg) eller mandagen som HulkHaugen fikk. Du har registrert deg denne uken, ellers så har ikke kortet ditt blitt godkjent. Det var vel på onsdagen kravet om studentid og nummer kom.

Lenke til kommentar
Da må du ha gjort noe galt, fordi jeg bestilte og betalte for én uke siden, den 4. september, og fikk det på mandagen den 7. september, og det uten student id eller noe sånt...

hmm, jo kan stemme at det kanskje var på starten av forrige uke (dagene går litt hipp som happ her for tiden) Men ellers bortsett fra det så fulgte jeg guiden til punkt å prikke.

Yeye, Xp holder enn så lenge å med litt tålmod kommer jeg sikkert over en ny mulighet til å snike til meg en billig Win7 utgave :)

Lenke til kommentar

Heisann

Da er W7 bestilt hos Amazon.co.uk til 64£, inkl frakt og giftwrap.

Our Pre-order Price Guarantee covers one or more item(s) in this order. If the Amazon.co.uk price decreases between the time you place your order and the release date, you will pay the lowest price.

Gjenstår å se om de holder det løftet og at pakken ikke blir stoppa i tollen.... :thumbs:

Fredrik

Ps pris 15/09-09 er 72£ inkl frakt og giftwrap

Endret av MidnightCreep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...