myhken Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ser nå at prisene på amazon.co.uk er gått opp fra 159 til 229£ includert VAT som trekkes fra i kassa. Så prisene har jo nesten dobla seg siden jeg preordret forrige uke. Edit, dette gjelder ultimate versjonen. Jepp det har blitt veldig dyrt på Amazon nå. Jeg har heldigvis fått W7 lisenser i bøtter og spann, så jeg har avbestilt min Amazon pakke... Men om 120 kroner tilbudet har stoppet helt opp, er det jo synd for de som må bestille nå da fra amazon, men jeg tror nok at veldig mange av dem som er villig til å betale 120 kroner for W7 ikke er villig til å betale ca 2.000 for W7 med moms og tollgebyr. (som var prisen før den gikk opp) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tipper de flest som ikke vil betale så mye for et OS, laster det ned ulovlig uansett Da får dem det gratis istedet for å betale 1000+ eller til og med 120kr Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 har også fått de w7 lisensene men opprettholder preordren,er en del kamerater av meg som var litt sene med å hoppe på acm student opplegget. så kan hende noen ønsker å kjøpe den dersom ikke jeg benytter meg av den Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og må krysse fingrene, eller bruke en time på google før man tør og installere ny oppdatering til Windows 6 Win7Pro lisenser til 120 kr, 20kr/lisens det Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 jeg kommer sikkert ikke å benytte meg av torrent piratvare, var en episode med trojanere i en rc kandidat om jeg husker riktig. så kan få mange ubehagelige ovveraskelser. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Og må krysse fingrene, eller bruke en time på google før man tør og installere ny oppdatering til Windows 6 Win7Pro lisenser til 120 kr, 20kr/lisens det Er jo bare å se etter en Genuine ett eller annet oppdatering da...så kan man bare skjule den, så er man i havn for en stund. Tviler uansett på at de kommer til å svarteliste de lisensene de har gitt ut, eller kommer til å gi ut, men heller gjøre det vanskeligere å få tilgang fremover. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Med BIOS emulering så kan de oppdatere så mye de vil, kopien forblir aktivert. Men er for en gangs skyld hypp på å kjøpe en windowslisens. Synd at det skal være så JÆVLA dyrt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Dyrt og dyrt. Kommer an på hvor du kjøper det hen. Betalte selv bare 1700 for tre kopier for et par uker siden på Amazon. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Og må krysse fingrene, eller bruke en time på google før man tør og installere ny oppdatering til Windows 6 Win7Pro lisenser til 120 kr, 20kr/lisens det Er jo bare å se etter en Genuine ett eller annet oppdatering da...så kan man bare skjule den, så er man i havn for en stund. Tviler uansett på at de kommer til å svarteliste de lisensene de har gitt ut, eller kommer til å gi ut, men heller gjøre det vanskeligere å få tilgang fremover. Nå svarte jeg til han som mente at en TPB versjon var bedre enn MSDN AA fordi den er billigere... Lenke til kommentar
malcite Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ser ikke ut som ACM opplegget fungerer lengere nei. Er nå snart 2 uker siden jeg registrerte meg. Betalingen gikk inn etter en dag men de kom med krav om student ID (noe livets studenter har litt vanskelig for å få tak i) så det er nok slutt på billig OS Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da må du ha gjort noe galt, fordi jeg bestilte og betalte for én uke siden, den 4. september, og fikk det på mandagen den 7. september, og det uten student id eller noe sånt... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da må du ha gjort noe galt, fordi jeg bestilte og betalte for én uke siden, den 4. september, og fikk det på mandagen den 7. september, og det uten student id eller noe sånt... Stemmer, du kan ikke ha bestilt for to uker siden, for da ville du enten fått MSDNAA tilgang fredagen (da fikk jeg) eller mandagen som HulkHaugen fikk. Du har registrert deg denne uken, ellers så har ikke kortet ditt blitt godkjent. Det var vel på onsdagen kravet om studentid og nummer kom. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da må du ha gjort noe galt, fordi jeg bestilte og betalte for én uke siden, den 4. september, og fikk det på mandagen den 7. september, og det uten student id eller noe sånt... hmm, jo kan stemme at det kanskje var på starten av forrige uke (dagene går litt hipp som happ her for tiden) Men ellers bortsett fra det så fulgte jeg guiden til punkt å prikke. Yeye, Xp holder enn så lenge å med litt tålmod kommer jeg sikkert over en ny mulighet til å snike til meg en billig Win7 utgave Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 yup ser ut til at de har blitt streneger på acm ja. har hørt om flere som har fått beskjed om å oppgi Student ID eventuelt få pengene igjen hvis de ikke har en. Da var eg en av de heldige som fikk Win 7 lisenser like før de stengte kranen he he,. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Ser på MSDN kontoen min at det har dukket opp en spansk (x64 og x86) og kinesisk Win 7 versjon. Noen som har testet om keyene fungerer på win 7 dvd`en for x64 og x86? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De fungerer fint de å Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Gad daim, 8 win 7 pro lisenser til 120,- bedre deal får man ikke he he. Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Heisann Da er W7 bestilt hos Amazon.co.uk til 64£, inkl frakt og giftwrap. Our Pre-order Price Guarantee covers one or more item(s) in this order. If the Amazon.co.uk price decreases between the time you place your order and the release date, you will pay the lowest price. Gjenstår å se om de holder det løftet og at pakken ikke blir stoppa i tollen.... Fredrik Ps pris 15/09-09 er 72£ inkl frakt og giftwrap Endret 15. september 2009 av MidnightCreep Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 ser at amazon.co.uk har satt ned prisene til ometrent det de var for en uke siden. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 ser at amazon.co.uk har satt ned prisene til ometrent det de var for en uke siden. Nå som ACM har åpnet dørene igjen, måtte de kanskje senke prisene noe. De kan jo ikke slå 8 Windows 7 pro lisenser for 120 kroner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå