Chainman Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hei. Jeg aner virkelig ikke hva som har skjedd her. Sist jeg brukte den var på onsdag morgen, jeg lukka lokket og la den fra meg, så åpnet jeg og starta den litt etterpå og da funka ikke skjermen. Noen som vet hva dette kan være? Det er forresten en Acer Aspire 5920 laptop. Endret 21. august 2009 av Chainman Lenke til kommentar
madafaka Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hei.Jeg aner virkelig ikke hva som har skjedd her. Sist jeg brukte den var på onsdag morgen, jeg lukka lokket og la den fra meg, så åpnet jeg og starta den litt etterpå og da funka ikke skjermen. Noen som vet hva dette kan være? Det er forresten en Acer Aspire 5920 laptop. Når du starter Pc'en, starter vifta, Hardisken osv , eller skjer det ingenting? Endret 21. august 2009 av madafaka Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Prøv å ta ut batteriet og koble fra laderen i noen min.. så setter du innat batteri og lader og se om den starter da. Er du heldig så er det så enkelt Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 wow. det funka. Tenkte jeg skulle prøve det uansett, men ble så oppgitt at jeg ga opp tanken, haha. Batteriet har vært ute i 2-3 timer nå, hehe. Men vet du hvorfor det skjedde i det hele tatt? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ikke godt å si hvorfor det skjer, men har vært borti det et par ganger før.. Virker som om hovedkortet henger seg opp på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå