Nilsen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvis det er én funksjon du ikke får plass til på Valo, blir det neste steget en cockpit. Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 "spilltastatur" ... jaja sikkert noen som liker det. Men det fremstår altfor ofte som et kompromiss mellom ultraspesialtastatur og et normalt tastatur. Det funker bare ikke... Har selv et jeg kan bytte fysisk layout på, lage egne oppsett, og makroer. Men har endt opp med å drite i det. Fordi customlayouten ikke passer handa, begrenset med taster, for mange komandoer i spillet, og jeg bommer mye på tastene i opphetede slag. Og custom layouten er for generisk... I disse usb tider så er det ikke noe problem å ha en hyperspesiell løsning liggende i skuffen som du kan dra frem når du vil spille - fremfor å benytte tastaturet. Det er nå min anbefaling - men bevares. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Skal ikke linje tre i sitatet begynne med "He to whom this emotion is a stranger"? Ellers er det mye fint å si om testen :-) [måtte rette rettingen min :-)] Endret 21. august 2009 av Flippo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Mye penere enn G15 hvertfall, utrolig stilrent og tøft! Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 dette så fett ut, må testes kanskje kjøpes Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 høyfrekvent pipelyd? den hører iallefall ikke jeg og jeg mener jeg hører bra:P jeg sliter med makro greiene jeg. skjønte ikke så mye av det :/ Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Trenger man ikke bare én makro da? y LOL PWND!!!11 Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvis den pipelyden ikke bare var noe sært med dette spesifikke tastaturet, tror jeg den alene er nok til at jeg ville holdt meg unna. Strømforsyningen til mitt G19 lager også lyd, men bare når maskinen (og dermed tastaturet) er skrudd av. Forøvrig ville jeg anbefalt at de som er interessert i tastatur med gimmick, tar en titt på akkurat G19 også, før de eventuelt kjøper Roccat sitt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 jeg har nettopp kjøpt meg valo, og dama har kjøpt seg G19. ingen av dem piper av eller på! så tipper det ikke gjelder alle :O (ja.. jeg hører "bra" ) Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 hva synes du om Valo? verdt penga eller? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 hmm, lurer på åssen det hadde funket i kombo med emacs Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Den høyfrekvente lyden som kommer fra tastaturet er et problem for de fleste gjenstander med en switchet strømforsyning av lavere kvalitet. Årsaken er mekaniske deler (en spole f.eks.) som vibrerer i takt med switche-frekvensen. Grunnen til at det er elektrisk støy i headsettet er nok enkelt og greit manglende lyst til å skjerme tastaturet fra å avgi støy. Jeg tror jeg holder meg unna dette tastaturet inn til videre, orker ikke å plages med EMC. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 merkelig at det ikke kosta 18000,- Lenke til kommentar
blinc Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hva andre anbefalte alternativer med bakgrunnsbelysning finns? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skal ikke linje tre i sitatet begynne med "He to whom this emotion is a stranger"? Ellers er det mye fint å si om testen :-) [måtte rette rettingen min :-)] Etter noen runder i spillene Call og Duty, Battlefield 2, Counter Strike og Half Life 2. Sitter vi igjen med inntrykket av at tastaturet egner seg meget godt for spilling. Sover dere, Hw.no? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 merkelig at det ikke kosta 18000,- Nja, tviler på at noen hadde kjøpt dette tastaturet til 18 000 kroner. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Billigtastatur til 99 kroner FTW! Tenk å sløse bort masse penger og plassen på skrivebordet med et sånt megatastatur! Lenke til kommentar
olz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det er noke gale på venstresida ja...capslock er flytta. Etter at sidewinderen min tok kvelden har eg sett etter andre tastatur me macroa, ditta såg fristande ut Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan er det å bruke dette til comboer i Age of conan? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Macroer er ikke på langt nær så praktiske i FPS spill som i RPG spill. I f.eks. WoW, AoC, og liknende spill kan det være mye bry å spare ved makroer for tallkombinasjoner som gjenntas (f.eks komboer i conan). Macroer kan også være kjekt i hverdagsbruk i diverse programmer som har hurtigtaster, og spesielt spesifike slike som gjentas, men å ta slike ting i bruk i praksis krever drilling i litt mer konsekvent måte enn hurtigtaster. Jeg har selv G15 (med 6 G-taster) og bruker disse til hurtig-launch av programmer og funksjoner i programmer. Btw, jeg har også kone, og det er skikkelig kvalitetsmus Endret 25. august 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå