gemmi Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg er så heldig (synes jeg i alle fall selv) at jeg skal tilbringe sommerferien (4 uker) i Florida i år. Jeg har ikke videre peiling på mp3-spillere, men jeg har sett litt på nettet og har funnet ut at Creative Zen 20GB selges for ca. 2100,- i USA. Er dette billig? Kan den anbefales? Eventuelt andre som kan anbefales (unntatt iPod, den vet jeg er bra)? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 NEX IIe er og ANBEFALE!! Den koster 2000 i norge m/128MB Usa = 1500 m/512mb (!) www.frontierlabs.com for mer info Sinnsykt billig da. Eller? Lyden er faktisk BEDRE enn min gamle cd spiller, måtte bare mekke litt på den manuelle EQaliseren. Sinnsyk bass! Hvertfall med et par SONY ørepropper. Mvh. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 høres ut som et godt tilbud det der... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 NEX IIe er og ANBEFALE!! Den koster 2000 i norge m/128MB Usa = 1500 m/512mb (!) www.frontierlabs.com for mer info Sinnsykt billig da. Eller? Lyden er faktisk BEDRE enn min gamle cd spiller, måtte bare mekke litt på den manuelle EQaliseren. Sinnsyk bass! Hvertfall med et par SONY ørepropper. Mvh. NEX IIe er seriøst en spiller man bare kan anbefale noen som har et CF-kort fra før. Det finnes langt bedre alternativer hvis man ikke har noe minne fra før. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Ehh? Den er jo bedre enn de fleste da. Oppgraderbar er den også.. Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå