Kingleverpostei Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei har da startet på vg1 elektro. Jeg har et spørsmål. Hva er best å gå første året av Tip og elektro når jeg skal søke meg inn på kulde- og varmepumpeteknikk andre året? Tenker da på om man stiller høyere vist man går elektro når man skal søke seg inn på vg2, og om hva man lærer på vg1 som man har mest nytte av på vg2 kulde- og varmepumpeteknikk? Var helt sikker på valget mitt helt til vi fikk omvisning på skolen og så hva de forskjellige linjene gjorde. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vil tro at elektrofag er det som egner seg best til varmepumpeteknikk. Men siden du allerede hår på elektro så har du vel ikke så voldsomt med valg ang, linjevalg på førsteåret. Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Vil tro at elektrofag er det som egner seg best til varmepumpeteknikk. Men siden du allerede hår på elektro så har du vel ikke så voldsomt med valg ang, linjevalg på førsteåret. Problemet er at jeg er fargeblind, så da begynte jeg å tenke at vist ikke jeg kom inn på kulde- og varmepumpeteknikk neste år så ville jeg ha dårlige med valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå