Ghost Tulsa Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei Har nettopp kjøpt meg ny trådløs router, og trenger å konfigurere den manuelt. Jeg har nå kopla til den gamle routeren(helt lik, bare ikke trådløs). Er det noen muligheter å finne den informasjonen om konfigurasjonen på routeren? Det jeg trenger er "connection", "ip-adress", "subnet mask", "gateway", "DNS 1" og "DNS 2" Noen hjelpere der ute? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hmmm.... Jeg har nettopp kjøpt meg ny bil! Er det noen som vet hvorfor den ikke har bensinpåfylling der den gamle hadde det? Start - Kjør - Ipconfig /all gir deg det du lurer på, men trenger du konkret hjelp ang. nettopp den nye routeren må du ta sjansen på å dele mer info enn dette Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Prøv å skrive 192.168.1.1 i addressefeltet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Eller 192.168.1.138 eller noe annet, eller bare fortell oss hva du du trenger hjelp til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå