Carlgutt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er du han fyren som samler på kniver også? Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei, pentumsmart Jeg har prøvd å adde deg på Ps3, men du decliner eller har full venneliste..? Han her fyren er jo merkelig.. spør om knokejern er ulovlig? WTF! Har det vært noen skolemassakrer siden sist jeg postet i denne tråden? Hvis det er saken, har jeg havnet i historien! LOL Lenke til kommentar
livingman Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) trolling into history jeg samler på skruer jeg så kniver er ikke det værste livingman- Endret 3. oktober 2009 av livingman Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er du han fyren som samler på kniver også? Tror du? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg mener helt seriøst noen bør rapportere denne guttungen til politiet. Fordi han lurer på hvor sikker han er på internett, eller fordi han har en kniv? Eller kanskje han er interessert i Norges lover ang. våpen? Dere har da ikke noe bevis på noe som helst. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Frimerker, litt mere lovlig. Ingen som går i krig med frimerker!. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg mener helt seriøst noen bør rapportere denne guttungen til politiet. Fordi han lurer på hvor sikker han er på internett, eller fordi han har en kniv? Eller kanskje han er interessert i Norges lover ang. våpen? Dere har da ikke noe bevis på noe som helst. JA DET SA DE OM HITLER OG. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 du kan jo ikke sammeligne dettte her med hitler, jævla neoNAZI Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvor får jeg kjøpt sniper rifle og løsbart? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hørte at DealerExtreme har et tilbud denne uken. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei, pentumsmart Jeg har prøvd å adde deg på Ps3, men du decliner eller har full venneliste..? Han her fyren er jo merkelig.. spør om knokejern er ulovlig? WTF! Har det vært noen skolemassakrer siden sist jeg postet i denne tråden? Hvis det er saken, har jeg havnet i historien! LOL Hvem er du? Har ikke fått noen venneforespørsel fra deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nok en brikke i puslespillet til de som ville tipse politiet: Han har postadresse sandefjord Lenke til kommentar
gunz Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nok en brikke i puslespillet til de som ville tipse politiet: Han har postadresse sandefjord lol , de får ransake meg vis de vill , finner ikke no, de kommer bare til å stå der å si "vi beklager men vi mistnkte deg ,siden vi så det på nettE" LOL Nok en brikke i puslespillet til de som ville tipse politiet: Han har postadresse sandefjord lol , de får ransake meg vis de vill , finner ikke no, de kommer bare til å stå der å si "vi beklager men vi mistnkte deg ,siden vi så det på nettE" LOL de bare kaster bort tiden, itedefor å ta andre som hAr ULOVLIGE TING! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi har jo IP-adressen også, da kan vi finne adressen hans. Ingen som har kontaktet politiet enda? Jeg kan gjøre det jeg. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi har jo IP-adressen også, da kan vi finne adressen hans. Ingen som har kontaktet politiet enda? Jeg kan gjøre det jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi har jo IP-adressen også, da kan vi finne adressen hans. Ingen som har kontaktet politiet enda? Jeg kan gjøre det jeg. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi har jo IP-adressen også, da kan vi finne adressen hans. Ingen som har kontaktet politiet enda? Jeg kan gjøre det jeg. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi har jo IP-adressen også, da kan vi finne adressen hans. Ingen som har kontaktet politiet enda? Jeg kan gjøre det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg