Gå til innhold

Tråden er løst og stengt.

gunz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei, pentumsmart :D Jeg har prøvd å adde deg på Ps3, men du decliner eller har full venneliste..?

:p

Han her fyren er jo merkelig.. spør om knokejern er ulovlig? WTF!

Har det vært noen skolemassakrer siden sist jeg postet i denne tråden? Hvis det er saken, har jeg havnet i historien!

LOL

Lenke til kommentar
Jeg mener helt seriøst noen bør rapportere denne guttungen til politiet.

Fordi han lurer på hvor sikker han er på internett, eller fordi han har en kniv? Eller kanskje han er interessert i Norges lover ang. våpen? Dere har da ikke noe bevis på noe som helst.

Lenke til kommentar
Jeg mener helt seriøst noen bør rapportere denne guttungen til politiet.

Fordi han lurer på hvor sikker han er på internett, eller fordi han har en kniv? Eller kanskje han er interessert i Norges lover ang. våpen? Dere har da ikke noe bevis på noe som helst.

JA DET SA DE OM HITLER OG.

Lenke til kommentar
Hei, pentumsmart :D Jeg har prøvd å adde deg på Ps3, men du decliner eller har full venneliste..?

:p

Han her fyren er jo merkelig.. spør om knokejern er ulovlig? WTF!

Har det vært noen skolemassakrer siden sist jeg postet i denne tråden? Hvis det er saken, har jeg havnet i historien!

LOL

Hvem er du? Har ikke fått noen venneforespørsel fra deg ;)

Lenke til kommentar
Nok en brikke i puslespillet til de som ville tipse politiet: Han har postadresse sandefjord :p

lol , de får ransake meg vis de vill , finner ikke no, de kommer bare til å stå der å si "vi beklager men vi mistnkte deg ,siden vi så det på nettE" LOL

Nok en brikke i puslespillet til de som ville tipse politiet: Han har postadresse sandefjord :p

lol , de får ransake meg vis de vill , finner ikke no, de kommer bare til å stå der å si "vi beklager men vi mistnkte deg ,siden vi så det på nettE" LOL

de bare kaster bort tiden, itedefor å ta andre som hAr ULOVLIGE TING!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...