Gå til innhold

Tråden er løst og stengt.

gunz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener helt seriøst noen bør rapportere denne guttungen til politiet.

Når jeg tenker meg om, hvor rapporterer ikke bare du han?

hva faen a, jeg liker kniver osv , skolemasaker wtf?, liker å samle på forkjellige våpen er det noe farlig?

I teorien, nei. Men med tanke på alle de suspekte trådene og spørsmålene du har stilt i det siste, så virker det hele litt.... merkelig.

Lenke til kommentar
en kniv er ikke ulovlig siden den kan brukes til masse forkjellig og er ikke et rient voldsprodukt, en kubotan er lovlig , det står i wikepedia, et knok jern er et rient voldsprodukt den er ulovlig,

Dagens! :!:

Men det er ikke noe galt i å være våpeninteressert, nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Du virker rimelig opplyst allerede, så jeg forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden.

Uansett, så lenge du ikke legger ut personlig informasjon, ( hvor du bor, alder, navn etc) så bør det gå greit. Om politiet får tracket deg ned via IP-adresse holder det ikke i en rettsal.

Lenke til kommentar
Du virker rimelig opplyst allerede, så jeg forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden.

Uansett, så lenge du ikke legger ut personlig informasjon, ( hvor du bor, alder, navn etc) så bør det gå greit. Om politiet får tracket deg ned via IP-adresse holder det ikke i en rettsal.

Jo det holder ekstremt godt. Spesielt når man kan knytte ip-en opp til et diskusjonsfora der han legger ut om den ene og andre relaterte saken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Jo det holder ekstremt godt. Spesielt når man kan knytte ip-en opp til et diskusjonsfora der han legger ut om den ene og andre relaterte saken.

Beklager, utdypet meg ikke fullstendig. Jeg mener at politiet får ikke en ransakningsordre ved spekulasjon av ulovlige våpen grunnet en IP-adresse

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle. Skal godt gjøres å slippe unna med en skolemassakre uansett. Gjerningsmannen pleier vel ta livet av seg uansett, vel.

Woll: Politiet gjør som de vil, må ikke regne med de spiller reint hele tiden.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...