gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 hva faen a, jeg liker kniver osv , skolemasaker wtf?, liker å samle på forkjellige våpen er det noe farlig? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg mener helt seriøst noen bør rapportere denne guttungen til politiet. Når jeg tenker meg om, hvor rapporterer ikke bare du han? hva faen a, jeg liker kniver osv , skolemasaker wtf?, liker å samle på forkjellige våpen er det noe farlig? I teorien, nei. Men med tanke på alle de suspekte trådene og spørsmålene du har stilt i det siste, så virker det hele litt.... merkelig. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 er det ikke lov å ha det? har ikke det som ikke er lov å ha Lenke til kommentar
Staian Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 ALT du har er ulovlig ditt fjols Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 det er nok merkelig ja, men det er masse forkjelliige ting jeg lurer på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sikkert bare en stakkars våpeninteressert gutt. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 kniv er ikke ulovlig, luftpistol er ikke ulovlig, startpistol er ikke ulovlig, kubotan er ikke ulovlig? Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 jeg er bare våpen intrisert, er det lovlig eller? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er det, men mange av våpenene du har eller skal anskaffe deg, er ulovlige. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 ja et knokejern. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 en kniv er ikke ulovlig siden den kan brukes til masse forkjellig og er ikke et rient voldsprodukt, en kubotan er lovlig , det står i wikepedia, et knok jern er et rient voldsprodukt den er ulovlig, Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Mange kniver som er ulovlig i Norge, fordi de er laget for å utøve vold og påføre offer så mye skade som overhodet mulig. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 ja, det jeg har kjøpt her i norge er lovlig, kjøpt fra topsecret og rodan Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 en kniv er ikke ulovlig siden den kan brukes til masse forkjellig og er ikke et rient voldsprodukt, en kubotan er lovlig , det står i wikepedia, et knok jern er et rient voldsprodukt den er ulovlig, Dagens! :!: Men det er ikke noe galt i å være våpeninteressert, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du virker rimelig opplyst allerede, så jeg forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden. Uansett, så lenge du ikke legger ut personlig informasjon, ( hvor du bor, alder, navn etc) så bør det gå greit. Om politiet får tracket deg ned via IP-adresse holder det ikke i en rettsal. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du virker rimelig opplyst allerede, så jeg forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden. Uansett, så lenge du ikke legger ut personlig informasjon, ( hvor du bor, alder, navn etc) så bør det gå greit. Om politiet får tracket deg ned via IP-adresse holder det ikke i en rettsal. Jo det holder ekstremt godt. Spesielt når man kan knytte ip-en opp til et diskusjonsfora der han legger ut om den ene og andre relaterte saken. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Heisann! jeg og vil være med i historien!(i tilfelle skolemassakre oppstår) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du virker rimelig opplyst allerede, så jeg forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden. Uansett, så lenge du ikke legger ut personlig informasjon, ( hvor du bor, alder, navn etc) så bør det gå greit. Om politiet får tracket deg ned via IP-adresse holder det ikke i en rettsal. Jo det holder ekstremt godt. Spesielt når man kan knytte ip-en opp til et diskusjonsfora der han legger ut om den ene og andre relaterte saken. Beklager, utdypet meg ikke fullstendig. Jeg mener at politiet får ikke en ransakningsordre ved spekulasjon av ulovlige våpen grunnet en IP-adresse Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Spiller ingen rolle. Skal godt gjøres å slippe unna med en skolemassakre uansett. Gjerningsmannen pleier vel ta livet av seg uansett, vel. Woll: Politiet gjør som de vil, må ikke regne med de spiller reint hele tiden. Endret 21. august 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Dere, vi er ganske frekke mot ham.! Han sitter sikkert og stigråter! vi sitter her og snakker om ham i 3. person når han mest sannsynlig sitter og ser på hva vi skriver! La han være i fred og la politiet bry seg hvis det er noe å bry seg om da,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg