Nilsen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Med de nye soklene kommer det nye kjøleløsninger, men Noctua tilbyr et alternativ. Les mer Lenke til kommentar
enl Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Godt eksempel på god kundeservice Skal ikke se bort fra at det blir en kjøler fra noctua når maskinen skal oppgraderes igjen Endret 21. august 2009 av enl Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg benyttet meg av dette tilbudet, og ble ganske overasket når pakken lå i posten kun 4 dager senere. Det virker som om Noctua er gode på både kvalitet og service. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nå har jeg TRUE, er fornøyd, men syntes de bure ha en lingnene løsning. Synd å måtte betale 150Kr for monteringsbraketter.. Neste gang blir det Noctua ! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Veldig bra service, dette. Det gjer det enda meir fristande å kjøpe kjølarar frå dei... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ah, prakteksempel på god serviceånd! Har verken Noctua-kjøler eller Lynnfield-CPU, men nå har de godvilja mi på plass ihvertfall! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, kan ikke si man angrer på å kjøpe Noctua. Kvalitet har man igjen for. Nettopp kjøpt noctua vifter og cpu kjøler igjen til min nye Socket 1366 rigg. Men det er jo supert at de gir deg dette gratis om man bare oppgraderer og ikke bygger nytt. Men noctua er jo ment for å vare. Viftene burde holde en to til tre rigger, minst. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Så bra av noctua! Ikke bare har de verdens mest effektive kjøler, men også en konge kundeservice! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Til info har de fortsatt denne løsningen, fire år senere. Bestilte kit til min U9F et par dager tilbake. God kundeservice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå