Gå til innhold

Ipaq eller Palm Tungsten...

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en palm/ipaq generelt til å ha avtaler i + timeliste for jobb...vil gjerne ha en litt fancy modell selvfølgelig, da jeg er svak for artige duppeditter :roll:

Men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge...har hatt en Palm 505 engang og den var egentlig ganske kjekk...liten og lett...men det hadde vært festlig med en som hadde mp3spiller, mulighet for film, linux, wlan etc...har da skjønt at det kun er ipaq som gjelder...(har lyst på bluetooth også siden jeg har t68i mobil).

Hvilken modell burde jeg da velge? Er Ipaq et klart førstevalg?

Vekt/Str har MYE og si også, da jeg skal ha den med meg rundt omkring...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Hadde en Ipaq selv men byttet den med en Tungsten T nettop pga vekt og størrelse. Ipaq'en lå hjemme og da mistet den jo sin nytteverdi. Er veldig fornøyd med Tungsten som har innebygget bluetooth og det fungerer veldig bra. Hastigheten er jo så som så men det blir jo det samme uansettt hvem PDA du velger.

Har hatt Palm 100, Psion 5, Cassiopeia og Ipaq og Tungsten er absolutt den jeg er mest fornøyd med.

Jeg bruker min PDA til: Kalender, Mail, skrive dokumenter (har eksternt tastatur og det anbefales!), MP3 avspilling, og diktafon.

Personlig dekker Tungsten mitt behov og enda mer, da applikasjonene til Palm kommer som perler på ei snor.

Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...