iSimen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Når jeg skal starte spillet logger jeg inn, og får beskjed om at det må oppdateres. Oppdateringen starter, men den bare stopper opp rett før den er ferdig. Dermed må jeg stoppe oppdateringen, og kan ikke lagre hverken spill eller achievments. HJELP! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kva slags platform er det snakk om her? Eg prøvde GTA IV til PS3 her i forgårs for første gang på lenge, der såg eg ingenting om ei oppdatering. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 PC, Games for Windows. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html prøv og instaler denn patchen:) det er den patchen som games for windows prøver og laste ned:P Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Fått det til for lenge siden nå. Endret 30. august 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 OK:) (Husk og sette tråden som løst:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå