Gjest Ask.I.M. Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hallo. Jeg poster som anonym fordi jeg ikke vil at bekjente skal vite at dette er meg. Jeg har nå funnet meg ei dame jeg liker og jeg tror hun kanskje vil like meg også, men man skal ikke kaste seg uti det og si "jeg liker deg" med en gang, for da legger man press på dama og hun vil sikkert si nei. Hvor lang tid trenger dama på å tenke og vurdere meg som en potensiell kjæreste? Jeg prøver selvfølgelig å snakke med henne og flørte litt. Jeg vil ikke vente for lenge, for da vil hun se på meg som en venn. Det er ikke ønskelig. Så, når er det trygt å (indirekte) si at jeg liker henne? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 spørs kor mye du flørte og kor mye hun flørte med deg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du må jo se det an etter respons! Men også husk å sjekk hvordan hun er med andre gutter, det er noen som er flørtete av natur så man kan fort brenne seg på å tolke signalene feil. Men vær litt frempå (snakker ikke på puppene og musa) og vis interesse, det ordner seg Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ikke si det til henne, vis det heller. Lenke til kommentar
Gjest Ask.I.M. Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Okei, hvordan viser jeg det? Jeg har hatt ytterst få kjærester før, så jeg er ikke så flink til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå