Gå til innhold

GF4 SPECS, og de er DEI RIKTIGE FRA NVIDIA!!!! VANVITTI IMPO

Anbefalte innlegg

Hvis folk skriver med caps locken på så har de vel nok viktig på hjertet.

Ellers så har de de dårlig tid og merker det når de er ferdige ,også gidder de ikke og skreve det på nytt.

Nå har vi forhåpentligvis hørt siste ord....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-25 16:57, Prox skrev:

netfinity,

hvordan får du så bra temp på cpu ?

hvaslags kjøler har du?

og mange kabinettvifter ?

Har selve PC-en stående på et annet rom enn der jeg selv sitter og lufttempen er omtrent 10grader der :smile:

[ Denne Melding var redigert av: NetFinity på 2002-01-26 17:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-24 20:18, psilocybe skrev:

he he.. mulig, det.. men hva for noen spill kommer til å støtte det? man får f.eks. RTCW i 1600x1200 jevnt og fint på en gf3ti500.

helt enig.. får 105fps i q3 ved 1600*1200*32 med antialising med et vanglig standardklokket gf3 fra elsa og en 1.4athlon

[ Denne Melding var redigert av: H_Bozz på 2002-01-28 18:37 ]

Lenke til kommentar

Hva er cluet med å kritisere folk for skrivefeil? Blir posten mindre riktig av den grunn? Blir han eller henne som påpeker denne skrivefeil overlegen personen som skrev feil? Kan man så tvil om en persons sinntilstand med bakgrunn i plassering av spørsmålstegn? I så tilfelle ville dette være en revolusjon for tankemåten innen psykiatri. Glem Freud, skriver du spørsmålstegnet etter utropstegnet er du gal og kan begynne på Prozac med det samme.

Vis litt respekt!

Magnus

Lenke til kommentar

Hva kan jeg si. Dette er fullstendig latterlig folkens.

Det begynner å bli en veldig "hard" atmosfære på dette forumet. Folk gjør ikke annet enn å "passe" på at folk gjør ting rett.

Ærlig talt da. Kan ikke folket klare å holde en saklig og skikkelig samtale på dette forumet da?`

Hvis du stikker innom andre forum på nettet, finner du svært få innlegg av den typen som til stadighet dukker opp på dette forumet. Det finnes svært lite postinger som i høy grad, bare går ut på å "drite" folk ut i full offentilghet.

Jeg er rimelig sikker på at alle her inne klarer å skrive skikkelige postinger, med saklige og gode argumenter for og i mot saker og ting, Det er mulig å få det til.

Folket burde faktisk ta seg tid til å lese det som skrives, isteden for å pirke på NORSKEN til folk. Ok, postinger med mye "Caps Lock"-settninger er unødvendig, men gutten formildet bare sin, ehh, velger å kalle det "glede", over at det er kommet ett nytt RÅTT kort på markedet.

Men, hvis nVidia gjør som de pleier, kommer det ett nytt kort om 6 måneder.

Ok, spora litt av topicen her, men måtte bare få sakt litt. Jeg kan ikke la være å kommentere denne stringen, når folk bruker ord som "Dritunge" og "Sinnsforvirret person". Faktum er at alle som bruker dette forumet er langt fra sinnsforvirret, de har da klart å skru på PC`en sin, Right?

Tilslutt: Kan ikke folket spare forumet for slike tåpelig utsagn. Forumet er for folk som klarer å diskutere/kommentere på en saklig fornuftig måte. Ærlig talt da, Bli nå litt moden før dere poster, og spar meg og andre for totalt menigsløse postinger.

Sånn. Da var det sakt :smile: Håper folket tenker litt over det som står her.

Have a Nice day.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...