Gå til innhold

GF4 SPECS, og de er DEI RIKTIGE FRA NVIDIA!!!! VANVITTI IMPO

Anbefalte innlegg

also, eg såg at nvidia hadde sagt at alle nettsidene som hadde prøvd å analysere deira nye nv25-brikke blei best om å fjerne all innformasjon

og dette er koffor OG DE ER HUUGE:Slik vil spesifikasjonene på den nye NV25-brikken være:

0.15micron technology

63 million transistors

300MHz clock frequency

650MHz memory frequency

10.4GB/sec memory bandwidth

Up to 128MB DDR SDRAM

4 rendering pipelines with 2 TMUs each

4.9 billion AA samples/sec fillrate

2 vertex shader pipelines

Lightspeed Memory Architecture II consists of loss-free Z-buffer compression with 4:1 ratio, 2nd generation Occlusion Culling and Quadcache Architecture

Accuview AA (Progressive anti-aliasing method using new subpixel locations mask and feature NVIDIA’s patented and optimized for the best performance and quality algorithm)

nFinite FX II Engine

Z-Correct bump mapping feature

Dual-monitor support (nView technology)

PBGA with integrated heatsink

Special NVIDIA thermal control system

Brikken vil bli lansert om et par uker, og ryktene sier 5. februar sammen med NV17-brikken.

LITT FORBANNA FETT?!?! 600MHZ PÅ RAMMEN!??!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg sitter her med d "jævla" daytona GF3 Ti200 kortet.. og drømmer og Ati 8500, og ser at dette kortet vil komme på lager i samme tidsrom som GF4, så lurer jeg jaggu på om jeg venter noen uker ekstra, og ser om hvilket GF4 kort som vil ha best 2D..(Daytona... :sad: ) Hmmmmm frister....!

Lenke til kommentar

eg fekk jo hjertet i halsen når eg såg 128dd ram med 650mhz pluss kjerne på 300, de er jo VANVITTI sykt!!

pluss at de er mange fete nye 3d-motorer!!

sjøl GF3 TI500 blir ei pingle opp i mot dette 3d-kortet av er monster....

da eg såg at nv25-brikka hadde 350mhz clock på ramen og 275mhz på kjernen på ei side, lurte eg på ka nvidia hadde tulla med, men dette er jo allt over forventningene mine!

dei har jo skapt et nytt generasjonsskifte, som er på størrelse med då GeForce kom ut med T&L

og gjorde gjennombrudd,

dette er et nytt skudd mitt i blinken for nvidia, med mindre ATi har en enda bedre R300-brikke en som er opplyst om på nettsidene

Lenke til kommentar

"GF4 SPECS, og de er DEI RIKTIGE FRA NVIDIA!!!! VANVITTI IMPONERAND"

Jeg skjønner at du har kabinettet ditt stappa med delta vifter, men du trenger ikke skrike sånn.

"LITT FORBANNA FETT?!?! 600MHZ PÅ RAMMEN!??!?!?"

Her er tegnsettinga litt morsom egentlig. Ser at mange på forumet gjerne setter alt for mange spørsmåls og utropstegn etter hverandre, og det morsomme er når det ender med spørsmålstegn.

Skal man ha flere slike tegn etter hverandre så er det eneste korrekte "?!" for å vise at det er ett litt "kraftfullt" spørsmål. Når folk derimot greier å sette ett spørsmålstegn til slutt så får det settninga til å virke som et veldig bastant utrop(utropstegnet), men så gjør spørsmålstegnet at man slenger på en slags "eller kanskje ikke?" Man uttrykker at man begynner å tvile litt på utropet, man blir usikker på hvor kraftig man skal utrykke seg.

Ved å sette mange spørsmåls og utropstegn "hulter til bulter" så virker det hele bare som du er en veldig sinnsforvirra person som egentlig ikke vet om du skal spørre et spørsmål eller om du skal skrike noe. Det siste jeg oppfatter deg som er en seriøs videreformidler av nyheter.

Lenke til kommentar

du kan sei at eg var rimeli lignande på en sinnsforvirra person når eg såg den ertikkelen, hallo? vi snakker om at Gf3 har 300-400mhz og så kommer fireren med sine 650 pluss at den har 300 på kjernen mens Gf3 har 250? de er gaanske stor forskjell

by the way, koffor kommer du innpå forumet for å klage på en sinnsforvirra person?

ser du dårli? de er GF4!

THA nVIDIA HAS DONE IT AGAIN!

du skjønner, eg er en nVIDIA fan viss du har ikkje har fått det med deg er du også litt rar i toppen...

eg har GeForce2 GTS 32 ddr-ram (333mhz-393) og gpu på 200mhz-221, THL 2, masser av andre rare ting som eg aldri husker namnet på.....

og dette kortet er nesten bedre enn pc'en min :grin:

ganske rart, har en P-II 300 og 128ram jippi

går som d suser, not

men eg skal ha ny pc, så da skjer de en forandring i livet mitt, eg kan igjen begynne å kjøre spel på topp grafikk, de gjorde eg faktisk for 1 år sida da eg fekk GF2'en min

okei, nå har eg bare skrive massevis av dritt som ingen er inntresert i, men men, shit hapens

Lenke til kommentar

det er noe jeg må klage på nvidia det på gf4 mx korta de lurer folk trill rundt!!!!!!!!!

har lest den nyeste inf fila der står det nv17 mens gf3 er nv20 altså gf4mx er egentlig gf3mx!

de skulle egentlig vært nv22 eller noe.

nv17 blir jo da en mellomting mellom nv20 og nv15 som er gf2,dagens gf2mx er nv11 altså mellom ting av nv10 gf1 og nv15 gf2.

gleder meg å se om de mx korta klarer seg noe bra i tester mot gf3.

Lenke til kommentar

Quote:

Anders Leipsland skrev (2002-01-24 23:17):

Jeg skjønner at du har kabinettet ditt stappa med delta vifter, men du trenger ikke skrike sånn.

Enig at bruken av caps er irriterende. Det er bare drittunger som ikke har begynt i barnehage enda som ikke kan forskjell på inne stemme og ute stemme. :wink:

Quote:

Skal man ha flere slike tegn etter hverandre så er det eneste korrekte "?!" for å vise at det er ett litt "kraftfullt" spørsmål. Når folk derimot greier å sette ett spørsmålstegn til slutt så får det settninga til å virke som et veldig bastant utrop(utropstegnet), men så gjør spørsmålstegnet at man slenger på en slags "eller kanskje ikke?" Man uttrykker at man begynner å tvile litt på utropet, man blir usikker på hvor kraftig man skal utrykke seg.

Er er jeg ikke enig med deg når du begynner å legge ut om sinsforvirring og greier. Generelt skiller jeg skjeldent mellom hvilken rekkefølge ! og ? kommer i når jeg bruker begge, men du har nok rett i at ?! best tegnesetter et forsterket spørsmål. Personlig tolker jeg i de fleste situasjoner (og det er slik jeg bruker det selv) bruk av både ! og ? som et utsagn der mer man ønsker bekreftende/avkreftende respons. ! indikerer at man mener utsagnet er fakta. ? indikerer et spørrende "jeg har rett, har jeg ikke?"

anyway.. just my 2 bits.

Lenke til kommentar

Greit at det skal gå sinnsykt raskt og støtte for både einei og det andre, men til hvilken pris da?

5000 for grunnmodellen eller?

Ser en på prisen for geforce 3 toppmodellen så er den ikke akkurat rimelig og renger ikke med at geforce4 ligger under Ti500 i pris.

Nei Ati8500 på meg ja. Skal hente det etterpå!

Gode funksjoner til grei pris.

Lenke til kommentar

herregud, da, Leipsland!

har ikke hørt så mye negativt dritt fra noen her på forumet her som fra deg!

Ikke bare kritiserer du folk, og deres lese/skrive kunnskaper/vansker, men i andre tråder så kritiserer du faktisk land også...

Har du ikke fått det inn i hodet ditt at dette er et HARDWARE forum, og ikke et sted hvor lærer wannabe's skal rette andre? heller ikke hvor man skal kritisere politikken til et annet land ?

[ Denne Melding var redigert av: Prox på 2002-01-25 15:35 ]

Lenke til kommentar

Heisann! lurer på om jeg har nytte av GeForce 4 i min maskin, jeg har nemlig ikke support for AGP 8x som er supportet, får jeg noe særlig mye bedre ytelse som faktisk er verdt pengene i forhold til mitt nåværende oppsett?

Tenker da på en av TI modellene av GF4

Lenke til kommentar

herregud anders, eg sa en stor nyhet, og de du kommer med er teite klager på tegnsetinga mi?!

sånn fornøyd no da?

eg bryr meg lite om kordan og kor mange utropstegn og spørsmålstegn eg har, då lenge vi får fram poenget :grin:

og du har veeldi lite her å gjere viss du bare skal snakke om norsk-kunnskapane dine, eg gir en lang **** i dine klager, men de er irriterande at sånne idiotiske klatter som deg skal klage på microskopiske små bagatatellar når temaet er et nytt revolusjonerande 3d-kort!!

so please, get the hell out of here.......please?!

Lenke til kommentar

Skjønner godt Anders Leipsland's kritikk av posten, som eksempelvis minner mye om oppførsel på irc der brukernes bakgrunn og ikke minst alder varierer (for) mye. Godt bevis på diskusjon som gir færre brukere av forumet, inkludert meg selv.

Posten havnet vel i feil bås men syntes den kledde situasjonen ganske godt.

Lenke til kommentar

Og en liten kommentar til brukarnamn.

Tenk deg litt om! Skal hundrevis av brukere kunne diskutere i et og samme forum må man kunne kreve en viss formell standard. Ikke alle er like glad i poster der halvparten av innholdet utgjør utropstegn, spørsmålstegn, smilys, blokkbokstaver, fulle av skrivefeil med en blanding av nynorsk og dialekt og en språkbruk som ikke ligner grisen. Trekk fram de små grå før du neste gang ber noen dra seg til helvete på et diskusjonsforum.

Lenke til kommentar

alså, eg klarer alltids å skjerpe den greia mi, men som sagt, dette er ikke temaet eg har lagt inn, legg inn et nytt emne, f eks: brukernamn har for mange og teite sprsml.- og utrops tegn....

men anders, han er jo bare en som er ute etter å kverulere, og foresten det er ikke flere hundre personer som leser denne posten her....

okei, det var slutt på den jæævla teite diskusjonen, eg vil ikke hørre en dritt om de igjen, i alle fall ikke her....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...