Datasmurfen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har en excel fil. Der en kontaktliste er sotert under kategoriene 1-4. Finnes det en script som kan expotere disse inn i en melding i outlook. Alt etter hvilken kategori du velger, kan du i såfall velge flere ? Trenger litt hjelp da jeg er usikker hvordan jeg skal kode det... Endret 21. august 2009 av Datasmurfen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kan gjette på at eksportering til tekstfil kan være første ledd. Men så er det jo følgende problemstilling kommer inn i bildet: Hvordan kalle opp outlook.exe med parametre for å lagre ny kontakt i kontaktlista? Tror nok du må lage deg et vba-script for dette, men det spørs uansett om ikke det blir mindre arbeid for deg å legge inn disse manuelt. Her er forresten et par steder du kan starte fra: Google-søk med relevante søkeord Utnelandsk forum hvor kommandolinjeparametre til outlook blir diskutert -> her. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 ok, takk skal se på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå