wobber Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Lurer på om jeg skal kjøpe en Dell Inspiron 5100... Bra tilbud, men lurer litt på hvor mye den bråker... Noen som har prøvd en slik pc og har kommentarer? Alle svar og meninger av interesse! Takk :smile: Lenke til kommentar
haabe Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg venter på en slik en fra Dell. Men de har visst svære problemer med å få inn lcd-skjermene. Så jeg tror ikke jeg får den før i slutten av juni/begynnelsen av juli... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei, kommer en test av maskinen over helgen. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 har 1100. den er litt treg med å få fram ikoner og diverse prosesser når jeg starter den opp sikkert pga lite minne, men eller er det ingenting å klage på den. Den bråker litt men tror ikke andre nye er veldig mye stillere. det jeg sammenligner med er en eldgammal 200mhz som knapt gir lyd fra seg. Kunne vert litt flatere og lysere skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå