UgeSluge Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 For det første så måtte jeg sende avbestillings mail 2 ganger før de gadd å svare(for lenge siden). For det andre så gadd de aldrig svare på mine spørsmål anngående forskjellige vannkjølings komponeneter de har. Og nå har jeg vært smart nok til å bestille en xp1700 fra de som ikke har kommet enda(bestillte for ca en uke siden). Men det værste er at de liksom har så stor pågang at de ikke rekker å oppdatere ordrelisten på flere måneder! Så jeg sendte en mail igjen å lurte på om det var noen problemer men jeg har ikke fått svar og tror ikke jeg får det heller Er det noen som har bestillt derifra og fått leveringen? Hvor lang tid tok det? Begynner å bli utålmodig ettersom jeg har bedt komplett å ta inn et hovedkort til meg. Jeg vil overklokke masse nå! Uansett så anbefaler jeg ikke Waterheads.dk Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg så du hadde vært inne og svart i et par andre waterhead tråder, som også jeg hadde svart i. Som du sikkert skjønner hadde jeg har ikke akkurat noe godt å melde Men prøv og ring de, å kom med en tilbakemelding her! Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Du fikk sikkert med deg at telenor ikke har klart å oppheve utenlands sperren enda :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå