EinarEriksen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noe som ligner lakserosa, vel å merke. Les mer Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Denne bør bli obligatorisk i deler av Roche og BASF Lenke til kommentar
Don Preben Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har underskrivande hatt problem i oppveksten med laks eller lakseraud? Eg ser subjektiviteten lyse av teksten. Forøvrig så skjønar eg godt at dette er eksklusiv vare. Mobilen i seg sjølv er jo i mangen auge revolusjonerande, så å male den rosa tippa eg HTC vil og KAN ta godt betalt for. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Den har en "oooh, shiny!"-faktor som så mange jenter (av og til meg selv inkludert) faller for, så kanskje noen har mer lyst på rosa enn iPhone? Jeg har selv Magic og den hadde blitt kjpt inn enda fortere dersom den hadde vært tilgjengelig i rødt. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vil ha Hero i sort Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg vil ha Hero i sort Den brune versjonen er egentlig svart. Det er bare bildene som lyver litt. Lenke til kommentar
hana Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja takk til denne! Rosa kan bli litt fjortiss, men lakserosa er perfekt. Syns både den brune og hvite verisjonen er for maskuline, så hadde denne kommet til Norge så er mobilsøket mitt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg