w0o0t Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei! Jeg formaterte pcn min og må nå få en ny lisens. Vet alle de normale måtene å få den på selvfølgelig men når jeg har oppgitt installasjons iden til kundestøtten går den ikke igjennom. Har også prøvd å bytte cd-key men til ingen nytte. Ringte så til slutt Microsoft på 800 nr men kom til engelsk kundeservice når jeg satte plasseringen på Norge? Å jeg er ikke vandt til å snakke engelsk over tlf i det heletatt og bedre ble det ikke av at hu dama ikke var så dreven heller Men uansett, klarte å lese igjennom idn til hu men hu fikk heller ikke igjennom den. Så jeg lurer på om det er noen som helst måte på å nullstille forsøkene for å si det sånn? Sånn at jeg da kan aktivere via internett i stedet. Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Hei! Jeg formaterte pcn min og må nå få en ny lisens. Vet alle de normale måtene å få den på selvfølgelig men når jeg har oppgitt installasjons iden til kundestøtten går den ikke igjennom. Har også prøvd å bytte cd-key men til ingen nytte. Ringte så til slutt Microsoft på 800 nr men kom til engelsk kundeservice når jeg satte plasseringen på Norge? Å jeg er ikke vandt til å snakke engelsk over tlf i det heletatt og bedre ble det ikke av at hu dama ikke var så dreven heller Men uansett, klarte å lese igjennom idn til hu men hu fikk heller ikke igjennom den. Så jeg lurer på om det er noen som helst måte på å nullstille forsøkene for å si det sånn? Sånn at jeg da kan aktivere via internett i stedet. Fant en løsning Off, skjer med meg å opp rette tråder for så å finne løsningene selv etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå