djgudleif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Studerte timeplanen min. Sånn ser den ut: Mandag: 3 timer (Men jeg kan gå etter 2 timer, har et fag som er selvstudie) Tirsdag: 1 TIME Onsdag: 9 timer. Torsdag: 3 timer Fredag: 3 timer 19 timer? DET KAN UMULIG VÆRE RETT. Må finne ut om det er mulig å ha så lite timer i det hele tatt. Isåfall blir dette året helt GENIALT med tanke på hvor mye tid jeg får på hvert fag. Samme hvilke tre programfag jeg velger, så blir det så lite timer. Men det er det at akuratt mine programfag utgjør ren lykke mtp. når de er satt opp. Går VG3 realfag forresten. Noen andre som har lite timer her? Tror jeg skal feire dette... EDIT: Ikke fri likevel. Har 1 time på tirsdag. EDIT: NÅ DUKKA DET PLUTSELIG OPP FYSIKK 5 TIMER. PÅ EN DAG!!!!!!!!!!!!111111111111 Og noen dager 7 timer! ARARARARAGG Endret 21. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvor mange time hadde du i fjord? En må ha to fag som går over 2 år. 5 timer + 5 timer Evt. 10 timer på ett år. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Hmm, hadde rundt 30. Hadde fire programfag, og jeg har tre av de i år. Men det er jo ingen femtimers programfag på planen? Det virker rart. Fant timeplanen på fronter, kanskje den ikke er up to date. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hør med en rådgiver du, så du er sikker på at du har nok. Kjipt å oppdage at du har for lite timer på slutten av året. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jepp! Skal gjøre det. Men svarte! Jeg har religion på tirsdag. 1 time. SVARTE. EDIT: NÅ DØDE JEG, MASSE TIMER LOALOAL Endret 21. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå