Gå til innhold

Illegal iraker forårsaket dødsulykke

Anbefalte innlegg

Jeg vet om flere titalls FRP-stemmere som har kjørt uten lappen, kjørt når de var fulle, og kjørt over fartsgrensa. Derfor synes jeg vil skal kaste ut alle FRP-stemmerne fra samfunnet, og samtidig gjøre det ulovlig å stemme på partiet.

Du ser bare det du vil se du?

Du skjønner jo selvfølgelig at jeg kun brukte det som et eksempel. Enkeltindivider burde ikke stå som representanter for en gruppe som selv ikke har valgt individene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er like sannsynlig å krasje om du er i landet ulovlig eller ikke, dette er deffinitivt DEN dummeste tråden om innvandring jeg har sett.

Synes egentliog vi skal utvise alle mennesker fra Norge, du veit, de kan havne i en bilulykke! (Da får ikke staten "flere liv på samvittigeten")

Lås alle inne, ulykker skjer, dessverre.

Lukkete asyl, hvilke problemer tror dere det vil skape? Se på det på en annen vinkel, tenk litt lengre enn dere er vant til, vet det er vanskelig å bruke hjernen når du ser en svær skog av skatteletter og feite middager foran dere, men PRØV, PRØV å tenk på de som blir låst inne! Vet dere ikke blir låst inne og at det ikke vil påvirke deres plettfrie hverdag.. Men prøv i det minste.

Vi kan behandle dem som mennesker vet dere, selv om dere ikke ønsker det.

Lenke til kommentar

Enda en som ikke forstår forskjellen...

Vi kan ikke forhindre at en gul, blå, hvit, svart, ungarer, italienere, nordlending osv. i å sette seg inn i en bil med alkohol i blodet, med mindre vi burer inn alle sammen. Og det er ikke ønskelig.

Men vi kan forhindre at folk som ikke skal være i landet i å begå kriminelle handlinger ved å sende de ut. På samme måte kan vi forhindre enn voldtektsforbryter fra telemark i å begå flere voldtekter i den tiden han har fått en fengselsdom, ved å faktisk holde ham i fengsel i de dagene han er blitt dømt til. Er det ikke en systemsvikt når en voldtektsmann får være ute å voldta kvinner(evt. kjøre i fylla) fordi det er soningskø?

Ser du kanskje forskjellen nå?

Endret av Jens72
Lenke til kommentar
JO, men vi kan ikke skylde bilkulykken på at han ikke ble sendt ut, det er DET som er mitt poeng, det blir bare for dumt.

De kjører bil i Norge uten førerkort fordi vi ikke sender dem ut. Ser du ikke det faktumet?

Når du lever som lovløs og ulovlig innvandrer under jorda så bryter man mot slike lover og regler fordi det ikke gjør noe å bli tatt og man har ikke noe annet valg heller. Denne gruppen er derfor en risiko.

Siste fra meg i denne saken, siden det er så åpenbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...