Pantheon Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Greide ved et uhell å dra snarveien "Show desktop" fra Quick launch til skrivebordet. Problemet er at når jeg skal dra den tilbake, lager den bare en snarvei som viser til "show desktop" som ligger på skrivebordet. Så hvis jeg sletter den på skrivebordet, fungerer heller ikke linken. Noen som har peiling på hvordan jeg skal få den til å fungere igjen, på Quicks launch-menyen!?? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har du prøvd å høyreklikke på oppgavelinjen, og så velge verktøylinjer - Hurtigstart? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jepp.. Prøvd å fjerne hele greia og legge til igjen. Men da kommer bare de snarveien jeg hadde sist. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 http://kine.mine.nu/~dopey/desk.scf Lenke til kommentar
Ata Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 tips1: dra med høyre museknapp --> velg flytt tips2: dra med venstre museknapp og hold nede shift = flytt tips3: bruk [windowsknappen]+D (hurtigtast for show desktop) mvh, Ata Sobriquet Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Takk skal du ha, men jeg har altså den filen. Men jeg får bare ikke lagt den på quick launch igjen. Den ligger som sagt på dekstopen, og der fungerer den, men den gjør jo veldig lite nytte der da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Løsning: høyreklikk på vis skrivebord og velg kopier, høyreklikk på et av ikona på Quick Launch og velg lim inn :-) Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva med å prøve å kopiere den til C:Documents and Settings"din bruker"Application DataMicrosoftInternet ExplorerQuick Launch Andy Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hva med å prøve å kopiere den til C:Documents and Settings"din bruker"Application DataMicrosoftInternet ExplorerQuick Launch Woohoo!! Der satt den Leita faktisk etter den type katalog, men fant den den ikke. Leita ikke under IE heller da, ante ikke at den hadde noe med IE å gjøre heller. Takk igjen! Tror kanskje du redda dagen min Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva med å prøve å kopiere den til C:Documents and Settings"din bruker"Application DataMicrosoftInternet ExplorerQuick Launch Woohoo!! Der satt den Leita faktisk etter den type katalog, men fant den den ikke. Leita ikke under IE heller da, ante ikke at den hadde noe med IE å gjøre heller. Takk igjen! Tror kanskje du redda dagen min Hyggelig det da Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå