ppplll Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Elsker spillet red alert 1 som sikkert mange andre. Har sett en sånn samle box på mix i mo i rana for noen år siden. Men tok ikke sjangsen på å kjøpe det da dette virket kun på vista som det sto på baksiden av spille. Men nå har jeg vista og leter etter denne sammleboksen, noen som har sett en sånn i en butikk? Har prøvd i hele dag på å installere red alert fra nettet men får det ikke til. Takker for svar! Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har prøvd i hele dag på å installere red alert fra nettet men får det ikke til. Får du ikke installert det eller bare ikke kjørt det? Hvis det siste prøv å høyreklikk exe fila som kjører det og velg egenskaper-->kompitabilitet-->Kryss av på boksen: "Kjør dette programmet i kompitabiltetmodus for:" og velg windows 95.. Hvis ikke det virker kan det hende det fungerer å kjøre det i et program som f.eks dosbox som du finner her! Det er et program for å kjøre MSDOS programmer på nyere operativsystem. For alt jeg vet er CC1 abandonware, dvs gratis og lovlig å laste ned helversjonen av. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er det denne boksen du tenker på: http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...?id=WWE07705031 Hvis det er det funker den fint på XP hvertfall for jeg har bare XP og har spilt flere av spillene der. Boksen er forøvrig genial og det er mye underholdning for pengene. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Er det denne boksen du tenker på: http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...?id=WWE07705031 Hvis det er det funker den fint på XP hvertfall for jeg har bare XP og har spilt flere av spillene der. Boksen er forøvrig genial og det er mye underholdning for pengene. Jaa det spillet! fungeerer det på vista??? Får det seriøst ikke til å virke det der dos greia osv... er ikke så flink på pc:/ Men skjønner likavel ikke hvorfor det ikke går.. ser jo så enkelt ut når jeg har søkt på google å fått det forklart. Men takk fo alle svar Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det bør funke på Vista. Hari kke prøvd det selv, men skal vel gå. gjør som Fredrikzx og sett til kompitabiltetmodus eller last ned dosbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå