makila Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kom nettopp over dette på youtube... Hehe, litt av en spesiell diskusjonsteknikk :!: Det ligger forresten mange andre filmer av han på youtube. Endret 20. august 2009 av Mariuslk Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 tjaa, han viser jo pågangsmot til en viss grad heller ikke redd for hva andre mener om han virker det som Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Han er vel nesten en legende her på forumet? Var hvertfall nok av snakk om han for en stund siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hans Bauge har aldri tapt en diskusjon i følge han selv, intervju med han på VGTV. Hans Bauge: "Jeg har aldri tapt en diskusjon" Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg så den hvalkjøttdebatten direkte i 1996. Vi trenger flere sånne. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Klassisk! Herlig å se at han sitter og vugger med knyttede never mens han venter på å få prate Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Fortreffelig underholdning! Det er også fint å se noen med litt engasjement Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hans Bauge har aldri tapt en diskusjon i følge han selv, intervju med han på VGTV. Han har ihvertfall tapt en diskusjon, og det med meg. Jeg traff på han idioten der for 11-12 år siden på taxi-holdeplassen på Danmarksplass i Bergen, hvor jeg så meg nødt til å midlertidig stå på en av parkeringsplassene som tilhørte taxi-boden mens jeg ventet på noen. Det var ikke en eneste taxi der, allikevel kom han løpende ut av boden og skrikende truet med politianmeldelse og det som verre var. Jeg gadd ikke røre meg av flekken. Kommer aldri til å glemme den hissigproppen der. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Han var på skolen der jeg går for noen dager siden, og hadde paneldebatt for partiet sitt. Det var en opplevelse å se Abid Raja bli satt på plass av en overengasjert Bauge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Han & Iron Shek kunne rulet verden , mht verbal hømbling hvertfall Endret 29. september 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå