altairz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 har du forslag til en morsom serie? har sett "the big bang theory", og elsket den . Elsker også "Family guy". Noen forslag til serier som ligner dem, eller andre morsome serier? (utenom the simpsons, futurama og south park) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) American Dad? Edit: Laget av de som lager Family Guy. Har dog ikke den samme meningsløse humoren, men er fortsatt veldig morsomt. Endret 20. august 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Allo' Allo' - en god gammel klassiker, men det er ganske britisk humor. ikke alle som liker det. Chuck My name is Earl Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 chuck og my name is earl, er bare greit nok imo:P ser på det for å se på det. two and a half men, spin city, (gammelt ferdig men fortsatt morsomt:) penn and teller's bullshit, bra underholdning. king of queens. ikke morsom serie men uffatlig bra: breaking bad, me like Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvordan kunne jeg glemme Two and a Half Men? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 man tenker ikke alltid på det som gjør oss lykkelig for det kommer på tv:D Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 It's Always Sunny in Philadelpia. Morro, umoralsk lavbudsjettskomedie som kødder med absolutt alt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 How i met your mother er jo et must. Regner med du har sett Friends ofc! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 South Park Sesong 1-4 Family Guy Two and a Half Men Scrubs Masse bra gamle NRK serier også Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Weeds, Entourage, Honest Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Entourage er det beste jeg har sett Dette er vell 6 sesongen jeg begynner å se nå Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Mer britisk jeg ikke kan skjønne at jeg glemte: -A bit of Fry an Laurie -Black Addar(Sorte orm) -Det meste av Monty Python er verdt å ta en titt på. Ikke en serie, men vist du ikke har sett den burde du det: Rowan Atkinson Live. Jeg liker britisk Edit: Alt som er nevnt i tråden så langt er meget bra. så alt du ikke har sett er nesten et must. Endret 22. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
altairz Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Mer britisk jeg ikke kan skjønne at jeg glemte:-A bit of Fry an Laurie -Black Addar(Sorte orm) -Det meste av Monty Python er verdt å ta en titt på. Ikke en serie, men vist du ikke har sett den burde du det: Rowan Atkinson Live. Jeg liker britisk Edit: Alt som er nevnt i tråden så langt er meget bra. så alt du ikke har sett er nesten et must. Takker for alle svar Nå har jeg nok underholdning for en stund ;D Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 jPod. Se den. Se den nå. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 The Guild ("indie" serie) kan være verdt en titt: http://www.youtube.com/user/watchtheguild Om en gruppe online-gamere som møtes i virkeligheten. Noen fine kommentarer, og personer man (forhåpentligvis bare til en viss grad) kan identifisere seg med. Søt dame i hovedrollen. Hele sesong 1 finnes på YouTube (10 korte ~5min episoder). The Guild musikkvideo, populær på YouTube - ikke alles musikksmak, men den viser ihvertfall at skuespillerne ikke tar seg selv så veldig høytidelig: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 It's Always Sunny in Philadelpia. Morro, umoralsk lavbudsjettskomedie som kødder med absolutt alt. Haha, har sett en episode av det nå og jeg er solgt! For en herlig humor Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 How i met your mother er jo et must. Regner med du har sett Friends ofc! +1 Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 MY NAME IS EARL! YEAH! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Scrubs er simpelten awesome.. Har hørt en del ( ) bra om South Park også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå