Knopfix Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Heisann. Håper noen som er oppdatert kan hjelpe meg med kjøp av nytt hovedkort ( foretrekker ASUS da jeg har god erfaring med produsenten ), CPU ( Intel ? Best ytelse i disse tider ? ), RAM 4 GB eller mer ( Ingen overklokking så da merker jeg kanskje ikke så stor forskjell på dyr og "rask" RAM vs billig med dårligere specs ? ). Ser for meg en pris rundt 4000 - 4500 kr. Takk for alle innspill. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva med Denne? Slår alt på markedet nå og er lynrask hvordan andre komponenter har du på pcen ? kanskje lurt å vite det så blir det lettere Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hva med Denne? Slår alt på markedet nå og er lynrask hvordan andre komponenter har du på pcen ? kanskje lurt å vite det så blir det lettere Jeg har et Radeon HD4870 skjermkort, og kjøre Crossfire eller SLI gidder jeg ikke til mitt bruk. Klarer med med lydkort integrert i HK. Ellers har jeg et Corsair 550 W power og noen hardisker i tillegg til en SSD disk (sata). Har et kabinett med flere 12 tommer vifter i tillegg til en 20 tommer øverst , husker ikke produsent men det er litt hardcore til mitt bruk. 2 stk 2 Gbps NIC integrert er greit å ha da jeg er inne nettverks bransjen og kanskje vil teste ut ting og tang. Bruk er gaming, emulatorer som krever mye kraft i lab sammenheng i forbindelse med nettverk. Endret 20. august 2009 av Knopfix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå