Monsoonx Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg er en WoW spiller, som har lyst til å prøve et mytt spill for å variere litt, og hadde igrunnen bestemt meg for at LOTRO var det spillet jeg tror ville passe meg godt. Men når jeg så skal stikke å kjøpe det, er det ingen butikker som har det hverken inne eller på lager.(i Oslo) Det fikk meg til å undres: er spillet i ferd med å "dø ut"? er det få spillere igjen, og lite videreutvikling av updates, patches etc? (Jeg har ikke så lyst å starte med et spill som står i fare for å bli nedlagt.....) Noen tanker om dette? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144085 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hva men age of conan? Kommer en tillegspakke straks Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 LotrO holder ikke på å dø ut! Selv om de ikke bruker penger på å publisere seg slik som WoW, noe som kanskje er litt uheldig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Bare det begynner å dra på årene (det er tross mer enn to år gammelt) og selger dårlig i butikkene betyr det ikke at det ikke er spillere her. Vi får ofte patcher, og neste store oppdatering er under utvikling og burde være ute snart. En ny expansion er blitt diskutert veldig mye, så ikke se bort ifra en slik. Noen servere er nok mer befolket enn andre, men tror nok de fleste har mye liv. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tror neste expansion kommer i desember som forrige gang. Kom vell rundt 18 desember eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå