Orjanp Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det mulig å bruke en datamaskin som mobiltelefon? Tenker da fortrinnsvis på en bærbar maskin, men ikke nødvendigvis. Må vel være mulig enten gjennom å koble en mobitelefon til maskinen, eller ved å kjøpe et pcmcia kort eller en usb sak. Må vel også ha programvare slik at det kommer en melding eller noe slikt opp på skjermen når man får en innkomende samtale eller sms. Det som det primært skulle brukes til er å sende sms da jeg hater å sitte å skrive på mobilen. Har for øyeblikket en T28, men vurderer T68i. Noen tips på hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...46&GrpID=3&s=pl :wink: Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg trodde virkelig du spøkte. Hva med å skaffe seg en datakabel og et kommunikasjonsprogram? http://www.softgsm.com har produktet for deg. Selv har jeg deres USB-kabel til Nokias 6000-serie og kobler til med min 6310. Den kan administrere telefonen, bruke telefonen som modem og masse. Alt over USB med et lettfattelig program. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Å s**** den var dyr. Fant ikke tidligere da jeg var inne å leita. Tacritan: Ka hete du på orntlig? Du ligner litt på en jeg kjenner. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg trodde virkelig du spøkte. Hva med å skaffe seg en datakabel og et kommunikasjonsprogram? http://www.softgsm.com har produktet for deg. Selv har jeg deres USB-kabel til Nokias 6000-serie og kobler til med min 6310. Den kan administrere telefonen, bruke telefonen som modem og masse. Alt over USB med et lettfattelig program. Der er mer i min bane kanskje. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Orjanp: Hehe, hadde mine mistanker. Edmund? Ring a bell? :wink: Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Vet ikke hvor du får kjøpt den i Norge, for jeg fikk den av en kompis som har jobbet for et mobilselskap som gikk på dunken. Prøv å ringe det svenske supportnummeret for å høre om hvor du kan få handlet en tilsvarende kabel for Ericsson-telefon. Det er noe eget å slippe IR-porten. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hei Edmund. Vi har vel en felles bekjent da. Hyggelig. Har lurt litt på det ei stund ja, har liksom aldri kommet meg til å sende en pm. Men nu når det er avklar så... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Vet ikke hvor du får kjøpt den i Norge, for jeg fikk den av en kompis som har jobbet for et mobilselskap som gikk på dunken. Prøv å ringe det svenske supportnummeret for å høre om hvor du kan få handlet en tilsvarende kabel for Ericsson-telefon. Det er noe eget å slippe IR-porten. Hvis jeg kjøper T68 går det kanskje med Bluetooth. Har det innebygget på den bærbare. Skal skjekke litt. Takk for tipset. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Blåtann er enda bedre ja. Smart om du har blåtann integrert. Hvis ikke, får du den hersens donglen. Personlig er jeg svært oppgitt over den elendige blåtann-støtten til Nokia. Den fungerer kun sammen med deres egen blåtannløsning, og den sliter med en del andre apparater. Den gjorde sitt til at jeg kvittet meg med en fortreffelig MS blåtann-mus. Jaja. SoftGSM har i alle fall dekket mine behov. Kjapt, enkelt og meget funksjonelt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Ifølge test av Thinkpad T30 på barbare.no, så funker vissnok den integrerte blåtann adapteren på Thinkpaden upåklagelig sammen med T68i. Det er jo bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå