Trikrin Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Vet ikke helt hvor jeg skal legge inn dette bildet. Hva skal jeg gjøre for å få dette bildet skikkelig bra? Da tenker jeg på effekter i Photoshop? Gode tutorials, tips og råd mottas med takk :-) Bør vel kanskje skrive litt om hva jeg tenker på. Tenker på å choppe det bildet i tre like deler, for å få det ut på lerret. Vet ikke om det blir bra enda, men for å "ferdiggjøre" bildet, trenger jeg noe input. Endret 20. august 2009 av Trikrin Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Bare for og bakke opp under det jeg skal si. Jeg har jobbet som designer siden 1998. Bilde er fint. Ideen om og choppe det opp på tre bilder er fint! Ikke gjør en ting med det. Og det som gjør det du spør om litt "meningsløst" er at det finnes ikke noe "gjør bilde bra" tutorial. Design er smak og behag. Det er en subjektiv mening. Folk går på skole for og lære fundamentet innen design som igjen brukes av oss til og forsøke og lage noe nytt og originat. Det andre er at du spør om hvordan man bruker et verktøy uten et konkret problem. Hvis du vil lære Photoshop så ta hvilken som helst tutorial og utforsk og test og eksperimenter. Godt håndtverk kommer av årevis med trening og øvelse. AKIRA Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for tilbakemeldingen Akira! Er det noen andre som har gode tips? Jeg har holdt på litt med Photoshop, men akkurat denne typen kreativt arbeide er ikke helt mitt felt :-) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) jeg syntes bildet var pent, og ville ikke gjort så mye med det! kansje en liten runde med lett oppskarping, dersom du ikke allerede har gjort det. Endret 21. august 2009 av SirAmp Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Som nevnt, hva som er bra er subjektivt. Bildet er bra så la det være bortsett fra at du burde rette opp horisonten, landskapspanorama er sjeldent bra med skjev horisont hvis ikke det er helt tydelig at det er hensikten. Ellers littegrann coloradjust, litt mye grønt i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå