Asbjørn T. Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Som topicen tilsier så vil jeg altså dele en internettoppkobling som er knyttet til UPC, men jeg har altså chello fra UPC som kun tillater 1 pc. Så mitt spørsmål er: Går det an å bruke router fra kabelmodemet, eller må jeg eventuelt ha chello+ ? Lenke til kommentar
Slk Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 ikke sikker på om router funker , men en PC med 2 NIC's en til kabelmodemet og et til Hub/switch funker hvertfall du må ha wingate eller et lignene sharing program da Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Router fungerer glimrende det. Forøvrig så er UPC kjent for at det bare er å koble til en switch da de ikke har noen blokkering slik at vanlige Chello kunder ikke får flere IPer, men det er jo ikke "helt" lovlig da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 UPC hadde tidligere ingen måte å beskytte seg mot at unde tok flere enn en IP. Nå må man bruker router... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå