Gå til innhold

42-46" til 5 000 -7 500, forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny tv og har sett litt på stickyen her i tråden

Jeg tenker jeg må ha en tv mellom 42"-46" for jeg sitter vanligvis ca 5 meter fra tven (Trenger jeg 46" når jeg sitter 5 meter fra TVn?). Har lest litt på LCD/Plasma, og tror kanskje at LCD er det beste, i forhold til lysforhold og lang brukertid. Ønsker Full-HD og Scart. Skal koble til PS3 og PC. Har digital kabeltv.

Har sett litt rundt omkring og så lefdal har denne: Lefdal-forslag. Men den går kun på 50 herz. Tenkte at det kanskje kunne være veldig ødeleggende?!

Elkjøp-forslag. Hva tror dere om denne?

Gjerne kom med andre forslag eller korreksjoner:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp deg Thomson tv-en!!! De lager ikke så gode tv-er...

De var et b merke allerede på billedrørsdagene.

Philips lager veldig bra lcd tv-er, men 3 serien er en billig tv som ikke har den beste billedbehandlingen.

Hadde jeg vært deg så ville jeg gått ned i tommer eller vurdert plasma. Plasma vil gi deg langt mer for pengene enn en lcd vil.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg det er nødvendig med interpolering på en lcd siden systemet ikke takler bevegelse videre godt uten, men dette er selvsagt preget av smak og behag. Hadde jeg representert alles syn på dette så hadde det ikke fantes lcd-er uten 100hz.

Det er viktig at du tar deg en tur i butikken for å sjekke dette ut selv. Du kan fort komme til å angre hvis du skal basere ditt kjøp utelukkende på de tips du får her inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...