Octavian Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg bor nå på internat, og de benytter trådløst usikret nett. (yaaaay!!) Hvordan kan jeg hindre at andre får msn, samtaler, cam, passord, kontoer osv via eksempelvis sniffing? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er du sikker på at det er en speilet port i routeren? Det er ikke barebare å sniffe et nettverk. + Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Gavekort: Usikret, evt. WEP-trådløst er det bare å sniffe ja, i motsetning til kablede nett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har hatt stor problemer med å sniffe enkelte nettverk, trodde du måtte speile alt i en egen port. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Firewall på din egen pc? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Neppe, du må jo uansett distribuere informasjonen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 kryptert tunell eller vpn funker. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 så jeg kan kjøre fks Hamachi fra internatet og hjem? hva må jeg sette opp på maskinen i andre enden evt? (sånn at den fungerer som en proxy elns, jeg er veldig usikker på hva jeg burde gjøre da jeg ikke har brukt hamachi til dette før) Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 eller bruke RDP remote desktop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå