Markelure Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei faren min fikk i sin HTC Touch Diamond 2. men jeg sliter med å slå på wifi. kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det? har prøvd en del, men har ikke fått det til. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei faren min fikk i sin HTC Touch Diamond 2. men jeg sliter med å slå på wifi. kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det? har prøvd en del, men har ikke fått det til. Start-knappen Comm Manager (trykk på Alle om den ikke ligger i hurtiglista) Der finner du WLAN i lista. Trukk på AV/PÅ Deretter kan du trykke på selve WLAN (samme linjen som AV/PÅ) for å gjøre mer avanserte valg Evt kan du følge bruksanvisningen på side 131 User Guide, English @ HTC.COM Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 har gjort det som står i bruksanvisningen som du linker til, men vil fortsatt ikke skru seg på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Viktig å trykke på høyresiden, der den lille slideren er Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 går ikke å dra slideren til on. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 du skal bare trykke rett på slideren, ikke dra den til siden Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 funker ikke det heller. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Da må det jo være noe feil. Fungerer greit her. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kjør en hard-reset på telefonen (BACKUP FØRST!!!) - Forsøk så igjen.. Fungerer det å slå BT av og på? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 faren min skal ta med mobilen til "mobil ansvarlig" på jobben de som har gitt ham telefonen så dem får få den til å fungere og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå