z0nic Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei, Det er skrevet mange fine artikler om hvordan man kobler f.eks en HTC telefon med Windows Mobile til en Exchange boks for å synkronisere e-post, kalender etc, men jeg har til gode å se en artikkel som forklarer hva som må konfigureres på Exchange Serveren for at disse enhetene skal kunne snakke sammen. Kan noen fortelle meg hva som må gjøres? Jeg får det rett og slett ikke til, og finner ingen god nettside som kan gi meg en step-by-step guide. Jeg kjører idag Windows 2008 med Exchange Sever 2007 SP1. All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 det er ikke nødvendig å konfigurere mailserveren så lenge du skal bruke Activesync på datamaskinen til å synkronisere. Lenke til kommentar
z0nic Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 det er ikke nødvendig å konfigurere mailserveren så lenge du skal bruke Activesync på datamaskinen til å synkronisere. Jeg ser poenget, men som jeg skriver skal jeg synkronisere med Exchange, ikke Outlook, og da må noe konfigureres på Exchange boksen. Men for å presisere ytterligere: Jeg vil konfigurere Exchange 2007 i et Windows 2008 miljø for å kunne bruke PushMail-funksjonen så jeg kan synkronisere e-post mens jeg sitter på bussen på vei til jobb. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Du må gå inn på mailbox'en til den kontoen du vil synkronisere med så gå til: Mailbox features, og sjekke at exchange activesync står som Enabled. thats it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå