Gjest Slettet+19873487 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei Vet ikke om dette er rett sted å poste dette på, men lurer enkelt og greit på hva som kvalifiserer til en 'ubesvart tråd'. Mange av disse trådene er allerede besvart eller også løst. Fint om noen kan nøste opp i de løse trådene. PS: Søkte etter 'Ubesvarte tråder' som emnetittel og fant ikke noe. Skylder derfor på de andre trådstarterne for dårlig emnetittel hvis dette er svart på fra før. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Før dette innlegget var dette en ubesvart tråd Det er tråder som ikke har fått svar, enkelt og greit. Hos meg er det 0 svar og 0 visninger på alle trådene som dukker opp når jeg trykker på knappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Er dette forskjellig for hver enkelt bruker? Hos meg har jeg 51 sider med ubesvarte tråder. Dette er et utsnitt fra noe hos meg: Tittel Forum Emnestarter Svar Visninger Siste postSelger NHL samlerkort Hobbyer Alena 0 80 21/07-2009 : 22:16 Siste innlegg av: Alena Edit: Det så ikke så bra ut med quoting av utklippet. Endret 20. august 2009 av Slettet+19873487 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Når du klikker på "ubesvarte tråder", får du opp en liste over tråder fra hele diskusjon.no som kun inneholder førstepost. Dette er ikke forskjellig for hver enkelt bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå