knottsau Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvordan kan man få møte band før/etter konserter? Hva må man gjøre, hvor må man stå osv? ;D Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Gå med skikkelig pushup og ganske lettkledd, still deg ved scenen og virk løssluppen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er aldri dumt å starte oppvarmingen på MySpace, for å si det sånn. Noen band kommer ut og signerer greier ved merchboden etter konserten, så der er det jo alltids en mulighet. Eventuelt kan du finne bandbussen og vente ved den. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Hva mener du med å starte oppvarmingen på myspace? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Mase, gnåle og stalke på Myspace. Det er gull. Spesielt effektivt på mindre kjente band. Ta det fra en som har fått både sin dose gjestelisteplasser og backstagemøter på grunn av lang og trofast skamrosing på MySpace. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 jeg pleier altid og møtte band etter konsertene jeg ser på, har møtt Dropkick M 6 ganger (står på gjestelista demmes hver gang nå, Flogging Molly 4 ganger, turboneger 2 ganger osv.... eneste jeg gjør er og sende mail til dem endten på myspace eller på emailen demmes. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Never underestimate the power of MySpace, altså. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Hvordan får du det til? Bare sende mail eller skrive på myspace å spørre om du får møte dem? Er det jo sikkert tusenvis som maser om hele tiden, så sjansen er vel liten for å få ja, eller for å få et svar i det hele tatt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spørs hvilket band det er snakk om, selvfølgelig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Spørs hvilket band det er snakk om, selvfølgelig. Selvsagt. Og det er ikke bare å sende mail til Backstreet Boys og tro du får gjestelisteplass og backstagepass fordi du har spurt pent. Det må bygges opp en relasjon først. De må bli oppmerksomme på deg, det er det viktigste. Ta for eksempel meg og Ralph Myerz and the Jack Herren Band. Da jeg hadde reist etter dem rundt på hele østlandet og stått forrerst på midten og jublet på hver konsert, ble de oppmerksomme på meg. Så ble vi kjent. Så fikk jeg gjestelisteplass på alt jeg ville. Henge backstage. Gratis merch. Bla bla bla. Og nå sitter jeg her 42 konserter senere og trenger ikke engang mase på MySpace. En sms er nok. Hurra! Endret 28. august 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå