kalleve Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan få lastet ned norsk OS til HTC TyTn II? Har lett masse rundt omkring på nettet, men har ikke funnet noe ennå. Også lurer jeg på om det er mulig å finne ut på en eller annen måte når mobilen er kjøpt? Jeg har kjøpt den hos en annen person som deretter har kjøpt den hos en annen person. Og han jeg kjøpte den hos vet ikke når den var kjøpt ny og han får ikke tak i den personen som han kjøpte den hos. Så går det an å bruke imei nummeret eller ett eller annet sånt for å finne ut når den ble kjøpt? Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan få lastet ned norsk OS til HTC TyTn II? Har lett masse rundt omkring på nettet, men har ikke funnet noe ennå. Også lurer jeg på om det er mulig å finne ut på en eller annen måte når mobilen er kjøpt? Jeg har kjøpt den hos en annen person som deretter har kjøpt den hos en annen person. Og han jeg kjøpte den hos vet ikke når den var kjøpt ny og han får ikke tak i den personen som han kjøpte den hos. Så går det an å bruke imei nummeret eller ett eller annet sånt for å finne ut når den ble kjøpt? http://www.htc.com/europe/SupportDownload....=2&dl_id=21 Skriv du inn serie nr så kan du få lastet den ned gratis wm6.1 rom... Lenke til kommentar
kalleve Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan få lastet ned norsk OS til HTC TyTn II? Har lett masse rundt omkring på nettet, men har ikke funnet noe ennå. Også lurer jeg på om det er mulig å finne ut på en eller annen måte når mobilen er kjøpt? Jeg har kjøpt den hos en annen person som deretter har kjøpt den hos en annen person. Og han jeg kjøpte den hos vet ikke når den var kjøpt ny og han får ikke tak i den personen som han kjøpte den hos. Så går det an å bruke imei nummeret eller ett eller annet sånt for å finne ut når den ble kjøpt? http://www.htc.com/europe/SupportDownload....=2&dl_id=21 Skriv du inn serie nr så kan du få lastet den ned gratis wm6.1 rom... Ok. Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut når en telefon er blitt kjøpt eller når den ble startet opp for første gang? Lenke til kommentar
z0nic Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan få lastet ned norsk OS til HTC TyTn II? Har lett masse rundt omkring på nettet, men har ikke funnet noe ennå. Også lurer jeg på om det er mulig å finne ut på en eller annen måte når mobilen er kjøpt? Jeg har kjøpt den hos en annen person som deretter har kjøpt den hos en annen person. Og han jeg kjøpte den hos vet ikke når den var kjøpt ny og han får ikke tak i den personen som han kjøpte den hos. Så går det an å bruke imei nummeret eller ett eller annet sånt for å finne ut når den ble kjøpt? http://www.htc.com/europe/SupportDownload....=2&dl_id=21 Skriv du inn serie nr så kan du få lastet den ned gratis wm6.1 rom... Ok. Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut når en telefon er blitt kjøpt eller når den ble startet opp for første gang? Svært tvilsomt at dette er noen data som lagres på mobilen. Det burde imidlertid være mulig å finne ut hvilken dato mobilen ble produsert, men det trenger ikke bety noe som helst. Sjekk eventuellt med gutta på XDA forumet. De sitter med en hel del kompetanse på nevnte telefonmodell. Endret 21. august 2009 av z0nic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå