martia Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som overskriften forteller, dette er noe med facebook. Har du noen gang følt deg avhengig av det? Noen ganger når jeg er på ferie, føler jeg meg helt outsider, hvis jeg ikke har sjekket hva som skjer. Nettsiden besøker jeg vel 1-3 ganger pr. dag. Og når jeg taster inn passord for å logge på windows-bruker'n min; taster jeg ofte; facebook.no og andre ganger mailen min. Så; har noen det på samme måte som meg ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nei, egentlig ikke. Personelig syns jeg Facebook er ganske så oppskrytt og jeg klarer meg helt fint uten. Jeg forstår dog at folk liker å holde kontakten gjennom Facebook, det er jo passelig enkelt og oversiktlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, absolutt. Hver gang jeg åpner firefox, er det nettby, facebook og dette forumet som dukker opp først. Uansett. Alltid, ctrl + e, shift + tab, skrive adressen og så ctrl + t og neste adresse et par ganger, gjerne etterfulgt av deviantArt, Something Awful og gmail. Har det på samme måte med xhtml. Klarer ikke åpne notepad uten å begynne å skrible ned kode En periode var det så ille at når jeg skrev notater manuelt, så var det alltid å sette rett tagger øverst på sida før jeg kunne begynne med innholdet. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nei, jeg føler meg ikke noe avhengie av facebook, skjer den nesten aldri ut, spiller bare MAfia Wars der Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Finnes ikke avhengig, men er som regel innom der flere ganger daglig. Er diskusjon.no, et gitarforum og facebook som jeg logger inn på når jeg skal loke på nettet. Men kunne fint klart meg uten alle de sidene. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er ikke så aktiv på facebook og hadde fint klart meg uten, men er innom nå og da alikevel. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg er innom hver dag, og sjekker somregel på mobilen, og kanskje når vi bruker pc på skolen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er registrert på Facebook, men er der inne svært sjeldent. Titter mye oftere innom Diskusjon.no enn Facebook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Blandet mellom diskusjon.no og facebook, slettet meg fra nettby, ble lei. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Min daglige dose Facebook må til :o) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Eneste jeg stort sett gjør på Facebook er å spille Super Slot Machines hver dag... Er ikke avhengig i det hele tatt. Men, skal sies at jeg ikke er den mest sosiale personen i verden. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Må inrømme at jeg er på facebook ganske ofte for å se om jeg har fått noen notifications. Og spille Farm Town. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har både nettby og Facebook som sjekkes hver gang jeg er på pc'n. Jeg spammer ikke så mye statuser eller logg selv at det gjør noe. Går inn, sjekker etter diverse gøye ting. Spammer det gøye ned og føler meg litt mere oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå